Статті

Гончаренко Артем

PR – стратегія

PR – стратегія

На першому етапі необхідно визначити ключову проблему, щоб поставити ціль та сформувати стратегію

PR – стратегія

PR-стратегія – це робота над кризовими моментами, щоб компанія могла швидко відреагувати на негатив та повернути ситуацію таким чином, щоб на виході отримати позитивний результат, показати свої сильні та слабкі сторони, закріпити довіру до себе з боку суспільства. 

Основні етапи зв’язку із суспільством: 

1.Визначення проблеми. На першому етапі необхідно визначити ключову проблему, щоб поставити ціль та сформувати стратегію. PR-спеціаліст проводить дослідження, вивчає компанію, її позиціонування онлайн та офлайн, збирає думки відомих людей, які можуть розповісти про конкурентне середовище. За результатами можна визначити головну проблему та розписати ряд задач, які допоможуть її вирішити.

2.Планування PR-компанії. Після того, як Ви визначили проблему, необхідно розробити загальну стратегію та етапи PR-компанії. Всі бізнес-процеси компанії повинні допомагати реалізації запланованої кампанії. Спеціаліст з піару повинен врахувати вплив зовнішнього та внутрішнього середовища, загрози, місію компанії та цілі. На цьому етапі також вирішують питання бюджету для підтримання та покращення репутації.

3.Реалізація стратегії, всіх напрацювань, ідей та концепцій. Тут вібуваються нові знайомства з інвесторами, співробітниками та аудиторією. На цьому етапі важливо зберегти позитивні емоції з соціальними групами, ЗМІ та органами державної влади. Спеціалісти з піару активно проводять конференції, презентації, зустрічі, за допомогою яких формують позитивну репутацію бренду.

4.Оцінка результатів. Цей етап виконується з початку та до кінця кампанії, тобто на кожному етапі програми йде оцінка отриманих результатів (адекватність цілей та задач, коректність обраної стратегії, кількість та правильність посилу).

 В кінці необхідно провести повторні дослідження та визначити як змінилась думка аудиторії про компанію: стала позитивною чи негативною, чи не виникли нові проблеми після реалізації піар-кампанії.

У разі виявлення нових складнощів, які здатні вплинути на імідж бренду, персони не в найкращу сторону, є сенс провести з ними роботу до повного усунення.

SMM
Комунікація та PR
Маркетинг
Планування
Розбудова партнерств та співпраці
Послуги, які надає організація та проєктний менеджмент
Видимість та впізнаваність організації (PR та комунікації, адвокація)
Поділитися
Проєкт "Допомога благодійності в Україні"Фонд "Процвітай" спільно з Іриною ГрінІдеї презентують проект Екологічно-освітний проєкт "Грінідеї"Цінності - стратегічні орієнтири у турбулентні часи