Статті

Гончаренко Артем

Dispo — нова соцмережа, яку називають новим Інстаграмом і невипадково

Dispo — нова соцмережа, яку називають новим Інстаграмом і невипадково

Dispo — нова соцмережа, яку називають новим Інстаграмом і невипадково: Dispo своєю атмосферою нагадує старий затишний Інстаграм. Творцями соціальної мережі виступили ютуб-влогер Девід Добрик та його колега Наталі Марідуен.

По суті, Dispo – імітація плівкової фотокамери. Знімки тут «виявляються» не відразу: «забрати» кадри можна о 9-й ранку за місцевим часом. Завдяки цьому повертається колишнє передчуття знімків — правда, чудово!

Знімки можна “з’єднувати” у вигляді фотоплівки, зберігаючи таким чином пам’ятні моменти. Їх же можна показати друзям у стрічці та обмінятися думками у коментарях. У додатку є можливість створення спільних “роликів” — ідеально для обміну кадрами з вечірки.

Перше, що кидається в очі після відкриття додатка, — барвиста заставка. Далі нам потрібно зареєструвати обліковий запис, прив’язавши його за номером телефону, Snapchat або Apple. Потім встаємо у waitlist: з недавнього часу потрапити в соціальну мережу легше, проте, можливо, доведеться якийсь час почекати. Також можна отримати інвайт від друзів.

Праворуч у горизонтальному меню можна знайти розділ з Вашим обліковим записом. У «біографії» Ви вибираєте нікнейм і вигадуєте опис, додаєте посилання на соціальні мережі. Тут же, поруч із аватаркою, розташовані доступні для всіх знімки з фотоплівки.

Поруч із Вашою фотоплівкою розташовані 3 метрики:

  • “Вогник” — місцевий чарт користувача або фотоплівки. Достовірної інформації з приводу того, що він означає, на даний момент немає. Однак, згідно з наближеним до творців джерелом, підвищити його можна, викладаючи знімки прямо у фотоплівку і запрошуючи в них інших користувачів.

  • «Іскра» — кількість фотографій, зроблених в Dispo.

  • «Люди» — кількість передплатників.

Помітили, що нічого не сказано про кількість передплат? У Dispo у Вашому обліковому записі їх не видно: непоганий крок для розвитку комунікації, бо, як відомо, більшість користувачів у тому ж Інстаграмі не прагне великої кількості підписок.

SMM
Комунікація та PR
Маркетинг
Спроможність адаптуватись
Послуги, які надає організація та проєктний менеджмент
Видимість та впізнаваність організації (PR та комунікації, адвокація)
Поділитися
Зелена економіка: які можливості відкриває екологічність для бізнесуЩо не так із нашими маркетологами та як правильно підібрати фахівця?Підходи та інструменти у розробці ветеранської політики і ветеранських просторів в територіальних громадах