Banda Agency - креативна агенція, створена Єгором Петровим, Павлом Вржещем та Ярославом Сердюком у вересні 2011 року. 2018 року аґенція розробила брендинг України. 10 травня його було затверджено Кабінетом Міністрів. Зображення бренду Ukraine NOW використовуються у рамках стратегії «Єдиний голос». У серпні 2020 року відкрито офіс у Каліфорнії, який очолив Ярослав Сердюк, співзасновник і директор зі стратегії агентства. 2021 року аґенція розробила брендинг Чорнобильської зони відчуження, за підтримки Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, Державного агентства з управління Зоною відчуження та Державного агентства розвитку туризму. За основу «зникаючого» логотипу взято форму поверхні реактора, як відправна точка існування логотипу. І з кожним роком зображення змінюється та поступово зникає. Кінцева точка існування логотипу — 2064, коли Чорнобильська атомна електростанція буде повністю виведена з експлуатації. Під час повномасштабного вторгнення Росії до України 2022 року Banda спільно з Офісом Президента України, Міністерством культури та інформаційної політики, Міністерством цифрової трансформації розробила комунікаційну кампанію Be Brave Like Ukraine, що покликана відзначити головну рису українців. До проекту доєдналися десятки українських брендів та компаній. Білборди «Будь сміливим, як Україна» можна було побачити на вулицях Канади, Польщі, Німеччини, Італії, Австрії, Великої Британії, Іспанії, США та інших країн.
Немає доданих послуг на платформу.
Відсутні активні тендери
Відсутній каталог організаційного розвитку