Подовжено Запит пропозиції на Послуги з організації та проведення онлайн-сесії з обміну правовою інформацією для працівників зони відповідальності захисту дітей та соціальних працівників

Термін подачі тендерних пропозицій: December 5, 2025
Інформація про замовника
БО БФ Посмішка ЮА

Благодійний фонд

Всі тендери компанії
Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання
Місія та стратегічне планування
Тип послуги
Тренінг
Тема послуги
Адвокація
Права людини
Правова допомога
Область реалізації тендеру
Вся Україна
Опис тендеру

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» просить надати комерційну пропозицію на надання послуг тренера згідно Лоту (-ів)

Дата Запиту: 18.11.2025 р.
Дата Подовження: з 28.11.2025

Відповідальний спеціаліст із закупівель: Лисенко Ігор 0639735550 ihor.lysenko@posmishka.org.ua

Закупівля в рамках проєкту: Посилення стійкості та добробуту дітей і молоді, які постраждали від конфлікту в Україні

Предмет закупівлі: Послуги з організації та проведення онлайн-сесії з обміну правовою інформацією для працівників зони відповідальності захисту дітей та соціальних працівників

Валюта розрахунків: Оплату послуг буде здійснено в національній валюті України у безготівковій формі.

Кількість Додатків до Запиту: 1

Термін подання комерційної пропозиції: до 05.12.2025 р. - до 16:00 - включно на ел.адресу procurement@posmishka.org.ua з темою листа «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ_НАЗВА ПОСТАЧАЛЬНИКА_НАЗВА ПОСЛУГИ».

Вимоги до провайдерів

Вимоги до надавача послуги: Постачальник має бути суб’єктом підприємницької діяльності, зареєстрованим за законодавством України на підконтрольній території; мати досвід роботи у відповідній сфері, КВЕД, що відповідають предмету закупівлі.
Обов’язковий перелік супровідних документів, що подаються для оплати наданих послуг:
- Договір на надання послуг із зазначенням найменування послуги згідно з відповідним КВЕД.
- Специфікація із зазначенням кількості замовлених послуг.
- Рахунок на оплату з чітким зазначенням найменування послуги згідно з КВЕД.
- Акт наданих послуг з найменуванням послуги згідно з КВЕД.
- Тренерський звіт про проведені заходи.
- Програма тренінгу (або навчального заходу).
Усі витрати, пов’язані з поштовою або кур’єрською пересилкою документів (у тому числі оригіналів договорів, актів, рахунків та інших супровідних документів), Постачальник здійснює за власний рахунок.
ОСТАТОЧНЕ РІШЕННЯ ЩОДО ВИБОРУ КАНДИДАТУРИ ТРЕНЕРА(-КИ)/ФАСИЛІТАТОРА(-КИ) БУДЕ УХВАЛЕНО ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ПРОВЕДЕНОЇ ІНТЕРВ'Ю ІЗ КАНДИДАТОМ.

Хто отримуватиме послугу
Команда організації
Кількість учасників
більше 50
Подовження Запит КП онлайн-сесії з обміну правовою інформацією-1.pdf
Завантажено: November 28, 2025 | 16:46
ПОДОВЖЕНО Запит КП онлайн-сесії з обміну правовою інформацією.xlsx
Завантажено: November 28, 2025 | 16:46
Прийом пропозицій

Термін подачі тендерних пропозицій:

December 5, 2025