Фасилітаційна сессія

Verified

Орієнтовний план проведення фасилітованої сесії з розробки комунікаційної стратегії


Аудит


Мета: проаналізувати наявну комунікаційну модель організації, визначити зони розвитку та ключові вузькі місця, розробити рекомендації для покращення.


Результат: документ з оцінкою поточного стану комунікацій компанії, який містить огляд та рекомендації щодо внутрішніх процесів, платформ проявлення бренду, позиціювання та сприйняття аудиторією продуктів, а також займаного місця на ринку.


Стратегування


Мета: визначити ключові цілі комунікацій в організації та найефективніші шляхи їх досягнення.


Результат: розроблений стратегічний документ, який визначає ключову цінність, цілі та способи комунікацій організації. Розроблений робочий план з каскадованими стратегічними цілями, що визначає напрямки роботи команди та зони відповідальності.



Менторська підтримка


Мета:  системний супровід команди під час впровадження комунікаційної стратегії. 


Результат: внутрішня команда покращує навички управління комунікаціями та системно виконує стратегічний план, регулярно аналізуючи результати та адаптуючи підходи. Менторство допомагає зосереджуватись на ключових цілях і цінностях, досягаючи вимірюваних результатів.



Більш детально ознайомтесь, будь ласка, в презентації у вкладенні.


План заходу


День 1

09:00-09:30 – Знайомство та ice-breaker

09:30-10:30 – Створення місії та візії

10:30-10:45 – кава-брейк

10:45-12:00 – Встановлення вимірюваних показників на 1-3-5 роки

12:00-13:00 – Визначення цінностей організації

13:00-14:00 – Обід

15:00-16:00 – Обговорення аудиту та створення мапи бажаних змін

16:00-17:00 – Пріоритизація форматів

17:00-17:30 – Підсумки дня, визначення завдань 

на наступний день


День 2

09:00-09:30 – Розбір підсумків першого дня

09:30-10:30 – Побудова мапи аудиторних потреб 

10:30-10:45 – кава-брейк

10:45-12:00 – Розробка ключового позиціювання 

12:00-13:00 – Визначення основних платформ комунікації

13:00-14:00 – Обід

14:00-16:30 – Робота в групах: Побудова моделей message House та складання референсів для проявлення бренду

16:30-18:00 – Визначення KPI та розподіл ролей на рік


План комунікаційної сессії.pdf
Downloaded: April 9, 2025 | 15:53
Details

Country, City

Zaporizhzhia, Zaporizhia Raion, Zaporizhia Oblast, Ukraine

The sphere of organizational development of ISAR Ednannia

Mission and strategic planningVisibility and recognition of the organization (PR and communications, advocacy)

Type of service

Facilitation session

Service topic

SMM Communication and PR Marketing Operational planning Strategic planning

Links to the site and social networks

Share