Кризові комунікації: як запобігти комунікаційній кризі та що робити, якщо криза вже виникла

Verified

Тренінг для фахівців із комунікацій громадських та міжнародних організацій, державних установ і всіх, хто веде комунікацію від імені організації в публічному просторі.

У програмі:

  • Що таке криза. Три фази роботи із кризою

  • Типи криз і причини їхнього виникнення

  • Цикл розвитку кризи

  • Стратегії кризового реагування

  • Команда кризового реагування

  • Інструменти кризових комунікацій

  • Правила кризових комунікацій

  • Специфіка ключових повідомлень

  • Класичні причини репутаційних втрат під час кризи

  • Профілактика кризи

Під час тренінгу учасники виконують 3-4 вправи, у залежності від специфіки запиту клієнта. Сутність вправ зводиться до оцінювання ступеня ризику потенційних кризових ситуацій, вироблення плану дій, якщо криза вже настала, і розроблення ключових повідомлень для комунікацій. Можливий запис інтерв’ю на камеру або імітація прес-конференції. Програма тренінгу може коригуватися в залежності від запиту. У програму може бути включено обговорення специфічних особливостей і конкретних кейсів організації.

Details

Country, City

Kyiv, Ukraine

The sphere of organizational development of ISAR Ednannia

Visibility and recognition of the organization (PR and communications, advocacy)

Type of service

Training

Service topic

Communication and PR Crisis management Strategic planning

Links to the site and social networks

Share