Тренінг з кризових комунікацій
Тренінг з кризових комунікацій: як діяти впевнено у складних ситуаціях
Збереження довіру аудиторії у кризовий період: Як швидко реагувати на негатив, уникати помилок і підтримувати репутацію:
Побудова антикризової стратегії: що варто передбачити та як підготуватися до кризових ситуацій.
Алгоритми дій під час кризи: комунікація зі ЗМІ, робота з соцмережами та правильний tone of voice.
Як визнавати помилки без втрати довіри та перетворювати кризу на можливість для зростання.
Додатково: протидія дезінформації та маніпуляціям у складні періоди.
Details
Country, City
Uzhhorod, Uzhhorod Raion, Zakarpattia Oblast, UkraineA member of the provider that provides the service
Шевчук ТетянаContact person of the organization
The sphere of organizational development of ISAR Ednannia
Type of service
TrainingService topic
Links to the site and social networks