Комунікаційна стратегія

Verified

Складові розробки:

1. Медіааналіз ринкової категорії бренду

– основні медіатренди

– аналіз ТОП конкурентів /повідомлення, канали, креатив/

2. Канали комунікації для просування бренду

3. Розробка базових комунікаційних принципів (на рівні місії бренду та його основних меседжів та сенсів):

– TOV (tone of voice – своя унікальна мова бренду) з рекомендаціями та прикладами фраз/слів, які застосовуємо або, навпаки, уникаємо

– основне та ключові меседжі бренда /транслювання цінностей бренду через тексти/

– базові пости для соціальних мереж для імплементації TOV в комунікацію бренду

/наприкладі для Instagram, facebook/

4. Розробка графічних рішень/ колажів та підбір зображень з безплатних колекцій фотобанків для оформлення повідомлень бренду /фотоленгвіч (до 30 зображень), наприклад, шаблони та графічні креативи для соцмереж (до 10 шт)/

5. Медіапланування

– комунікаційні флайти /згідно з Road Map бренду - стратегічне медіапланування на 1 рік/

– медіаплан на лонч кампанію

 

Результат:

– Аналіз медіакатегорії (основні тренди)

– основне та ключові меседжі бренду для комунікації потенційній цільовій аудиторії

– tone of voice з комунікаційними текстами та віжуалами, що розкривають суть бренду (на прикладі для соцмереж)

– комунікаційні флайти на 1 рік

– медіаплан для лонч кампанії

Details

Country, City

Kyiv, Ukraine

A member of the provider that provides the service

Бестужев Павло

Contact person of the organization

Павло Бестужев
+380 67 231 9550

The sphere of organizational development of ISAR Ednannia

Mission and strategic planningCapacity to adaptRole in the sectorServices provided by the organisation and project managementVisibility and recognition of the organization (PR and communications, advocacy)

Type of service

Other

Service topic

SMM Communication and PR Marketing Search and decision-making Development of new services

Links to the site and social networks

Share