Проєктна стратегія

Verified

Складові розробки:

– трендвотчінг (світові + окремі ринки, визначається додатково) + desk research за відкритими даними щодо обраного ринку (дослідження до 7 параметрів ринку)

– проведення глибинних інтерв'ю з представниками цільової аудиторії, експертами (залежить від потреб проекту, розрахунок на 7-10 шт - репрезентативний мінімум, до 5-ти блоків питань, список питань уточнюються після проведення desk research)

– пошук можливостей для позиціонування, Big idea та конкурентних переваг бренду– пошук можливостей для позиціонування, Big idea та конкурентних переваг

Бренду

– створення Road Map на 1 рік (планування основних маркетингових активностей)

 

Результат:

– One page (скорочений опис сенсів бренда):

Big Idea (Велика ідея)

Motivation

Emotional/Rational Benefits

Big Three

– Road Map на 1 рік (основні активності)

– Pivots: оцінка можливих сценарієв розвитку бренду (опціонально)

Details

Country, City

Kyiv, Ukraine

A member of the provider that provides the service

Бестужев Павло

Contact person of the organization

Павло Бестужев
+380 67 231 9550

The sphere of organizational development of ISAR Ednannia

Mission and strategic planningCapacity to adaptBuilding partnerships and cooperationServices provided by the organisation and project managementVisibility and recognition of the organization (PR and communications, advocacy)

Type of service

Other

Service topic

Marketing Planning Search and decision-making Development of new services Strategic planning

Links to the site and social networks

Share