Проєктна стратегія
Складові розробки:
– трендвотчінг (світові + окремі ринки, визначається додатково) + desk research за відкритими даними щодо обраного ринку (дослідження до 7 параметрів ринку)
– проведення глибинних інтерв'ю з представниками цільової аудиторії, експертами (залежить від потреб проекту, розрахунок на 7-10 шт - репрезентативний мінімум, до 5-ти блоків питань, список питань уточнюються після проведення desk research)
– пошук можливостей для позиціонування, Big idea та конкурентних переваг бренду– пошук можливостей для позиціонування, Big idea та конкурентних переваг
Бренду
– створення Road Map на 1 рік (планування основних маркетингових активностей)
Результат:
– One page (скорочений опис сенсів бренда):
Big Idea (Велика ідея)
Motivation
Emotional/Rational Benefits
Big Three
– Road Map на 1 рік (основні активності)
– Pivots: оцінка можливих сценарієв розвитку бренду (опціонально)
Details
Country, City
Kyiv, UkraineA member of the provider that provides the service
Бестужев ПавлоContact person of the organization
The sphere of organizational development of ISAR Ednannia
Type of service
OtherService topic
Links to the site and social networks