Стратегічна модерація
Формат: 2 послідовні воркшопи із командою Замовника
Складові розробки:
– перша зустріч: case studies/ штормінг Brand wheel + Архетип бренда/ Технології створення назв (в залежності від потреб проєкту)
– в перервах між сесіями – індивідуальна робота команди Замовника в заданому темплейті
– друга зустріч: валідація/визначення з фінальними варіантами/ фіналізація Brand wheel + Архетип бренда
Результат (для розробки назви або для створення стратегії/ідеї продукту командою замовника:
– Brand wheel + Архетип бренда/ Технології створення назв
– валідація/визначення з фінальними варіантами та/ або фіналізація Brand wheel + Архетип бренда
Details
Country, City
Kyiv, UkraineA member of the provider that provides the service
Бестужев ПавлоContact person of the organization
The sphere of organizational development of ISAR Ednannia
Type of service
OtherService topic
Links to the site and social networks