Розробка ідеології організацій (Місія, Цінності, Стандарти)
Створення «ядра» корпоративної культури компанії, яке об'єднує організацію та транслюється назовні як сенс її існування.
Генерування «глобальної ідеї», яка виступає основою загальної ідеології організації, команди та впливає на формування середовища однодумців та амбасадорів бренду.
Визначення унікальних рис організації порівняно з іншими.
Напрацювання 5-7 основних цінностей – фундаментальних переконань, етичних та ділових принципів, яких буде дотримуватись команда та які будуть транслюватись назовні при роботі з клієнтами, партнерами, підрядниками тощо, а також будуть орієнтирами при підборі та найму кандидатів для організації.
Details
Country, City
Kyiv, UkraineThe sphere of organizational development of ISAR Ednannia
Type of service
Facilitation sessionService topic
Links to the site and social networks