Розробка комунікаційної стратегії

Verified

Піар-стратегія – це повна карта дій вашого бренда у PR. Вказані задачі бренда, що містять вирішення та цілі і їх досягнення за допомогою піар-методів.

Піар-стратегія включає:
1. Завдання і цілі 
2. Цільові аудиторії
3. Ключі взаємодій з аудиторіями 
4. Аналіз медіа-поля 
5. Дослідження конкурентів 
6. Дослідження Бренда 
7. Бренд компанії і Особистий бренд 
8. ЗМІ 
9. Інфоприводи  
10. План і Тактики щодо заповнення медіа-поля 
11. Рекомендації з підготовки матеріалів 
12. Шаблони взаємодії із засобами масової інформації 
13. Медіа-карта 
14. Медіа-кіт 
15. Приклад створення та обробки бази контактів ЗМІ 
16. Інформаційне партнерство  
17. Лідери Думок

Коли потрібна піар-стратегія? 
Якщо плануєте розпочати повномасштабну піар-роботу, розумієте цінність PR. Піар-стратегія – це дорожня карта для тих, хто планує стати брендом чи завоювати нових відданих прихильників організації. 

Details

Country, City

Kyiv, Ukraine

The sphere of organizational development of ISAR Ednannia

Mission and strategic planningGovernance, structure and management stylesBuilding partnerships and cooperationRole in the sectorVisibility and recognition of the organization (PR and communications, advocacy)

Type of service

Facilitation session

Service topic

Communication and PR Marketing Education and training Strategic planning Digital marketing

Links to the site and social networks

Share