Розробка політик партнерства з фінансовими партнерами: донорськими інституціями, бізнесом, ЗМІ, ОМС, державними інституціями

Verified

*Аналіз потреб та контексту організації щодо партнерств

Учасники – керівництво та персонал організації (Виконавча дирекція й окремі члени Правління.)

Дії щодо аналізу потреб:

Аналіз наявної бази даних фінансових партнерів: донорів, спонсорів, розміру внесків та сервісів для членів, на умовах часткової чи повної компенсації.

Аналіз документів, що регламентують фандрейзингову діяльність.

Співбесіди з відповідальними за фандрейзинг.

Аналіз найчастіше та найрідше використовуваних інструментів фандрейзингу.

Аналіз потреб у фінансуванні та ресурсах у відповідності до запланованих проєктів та планів дій (стратегічного плану та\чи бізнес-планів) на 3-5 наступних років.

**Спільне формування структури політики та процедур формування, підтримки та розвитку партнерства з бізнесом і донорами:

Робоча група надає необхідну експерту інформацію;

 Експерт проводить необхідний аналіз та визначає формат навчальної та консультаційних сесій;

Фасилітація та вироблення спільної думки учасників, керівних органів та команди щодо залучення ресурсів, механізмів та диверсифікації;

Пропозиція з розробки Політики партнерства з бізнесом і донорами-2.docx
Downloaded: July 3, 2025 | 14:17
Details

Country, City

Rivne, Rivne Raion, Rivne Oblast, Ukraine

The sphere of organizational development of ISAR Ednannia

Building partnerships and cooperationRole in the sectorFinancial viability and mobilization of resourcesVisibility and recognition of the organization (PR and communications, advocacy)

Type of service

Facilitation session

Service topic

Advocacy Definition of needs Communication and PR Financial sustainability of organizations Financial management

Links to the site and social networks

Share