“Нова українська школа” в 5–6-х класах: виклики впровадження
Опис до набору
У роботі авторський колектив поставив за мету з’ясувати, яким є стан впровадження реформи «Нова українська школа» в адаптаційному циклі базової середньої освіти (5–6-ті класи), які ключові проблеми й потреби існують сьогодні та якими можуть бути шляхи розв’язання. Окрему увагу приділили підвищенню кваліфікації вчителів, їхньому психологічному стану, оновленню методології викладання й змісту освіти, комунікації реформи та перешкодам до її запровадження.
The writing team developed this document intending to consider the “New Ukrainian School” reform implementation status within the adaptation cycle of basic secondary education (grades 5-6), current key problems and needs, and possible ways of addressing them. Particular attention was paid to advanced training for teachers related to NUS implementation in grades 5-6, their mental condition, updating of content of education and work practices of teaching staff, reform communication and obstacles to its implementation.
Повний звіт за результатами дослідження.pdf
Повний звіт англійською мовою за результатами дослідження.pdf
Key conclusions and recommendations following the study’s findings.pdf
Бриф Нова українська школа в 5-6-х класах_виклики впровадження.pdf
“Нова українська школа” в 5–6-х класах: виклики впровадження
Додати до обраногоІнформація про розпорядника даних
ГО "Смарт освіта"
Всі набори данихЗнайшли помилку? Будь ласка, повідомте нам!