Практики академічної мобільності в оцінках студентів вищої школи України (за результатами якісного дослідження).

Створено: February 16, 2024 | 13:39 Оновлено: February 16, 2024 | 18:28
Мова: Українська
Опис до набору

У статті презентовано результати загальнонаціонального дослідження «Реформи вищої школи України в оцінках учасників освітнього процесу», проведеного Соціологічною асоціацією України за фінансової підтримки Міжнародного фонду «Відродження» наприкінці 2015 –початку 2016 року. За результатами фокусованих групових інтерв’ю проаналізовано думку студентів вітчизняних вишів щодо можливостей та практик реалізації таких елементів реформування вищої освіти в Україні, як обов’язковість володіння іноземною (ими) мовою(ами). Здійснено порівняльний аналіз студентських та викладацьких оцінок практик реформування системи вищої освіти України, зокрема стану академічної мобільності студентського та професорсько-викладацького контингенту вітчизняних ЗВО (закладів вищої освіти) та їхніх мовних компетентностей. Зроблено висновок щодо ролі таких компетентностей та академічних практик у розвитку міжкультурної комунікації учасників освітнього процесу, яка є важливим чинником та водночас показником інтеграції вищої школи України в європейський та світовий освітній простір. Сформульовано пропозиції щодо заходів, які можуть сприяти активізації практик академічної мобільності студентів та викладачів українських вишів.

The article is devoted to the results of a nationwide study «Ukrainian Higher Education Reforms in Assessments of Participants of the Educational Process», conducted by the Sociological Association of Ukraine and financially supported by the International Renaissance Foundation in late 2015 – early 2016. The analysis of Ukrainian students’ attitudes towards implementation of such elements of Ukrainian educational system transformational process as obligatory foreign language skills based on the results of focus -group discussion is provided. Comparative analysis of students’ and teachers’ opinions on the transformational process of Ukrainian educational systems practices as a whole and their academic mobility as well as language skills in particular has been done. It has been concluded that such skills and practices take a significant part in intercultural communication development, which might be considered as a significant factor on the one side and as a substantial component of the transformation of the educational system of Ukraine on the other side. A number of practical solutions and practical proposals aimed to promote academic mobility of Ukrainian students’ as well as teachers’ is been offered.

Academic Mobility Practices in Estimations of Ukrainian High School Students (Based on the Results of Qualitative Research).pdf

pdf
Завантажено:   February 16, 2024   |   13:42 Оновлено:   February 16, 2024   |   13:42
Мова:   Українська
Освіта та навчання
Оцінка
Реформи
Соціальні дослідження

Практики академічної мобільності в оцінках студентів вищої школи України (за результатами якісного дослідження).

Додати до обраного

Інформація про розпорядника даних

Карпатський інститут аналітики "FrankoLytics"
Всі набори даних

Цитування набору даних

https://periodicals.karazin.ua/ssms/article/view/11595
Поділитися

Знайшли помилку? Будь ласка, повідомте нам!