Оптимізація шкільної мережі: досвід країн Європейського Союзу
Опис до набору
В Україні реформа місцевого самоврядування, що розпочалась у 2014 році, суттєво вплинула на розподіл обов’язків органів влади щодо освіти. Новостворені територіальні громади взяли на себе відповідальність за доступність надання освітніх послуг та матеріально-технічне забезпечення шкільних мереж. Однією з найпоширеніших проблем на українських теренах, з якою зіткнулися органи місцевого самоврядування, є фінансування малокомплектних шкіл, що переважно розташовані в сільській місцевості. У них найвищий рівень витрат в перерахунку на одного учня, а якість наданих послуг нижча, ніж в повнокомплектних школах. Побудова оптимальної мережі освітніх закладів потрібна громадам, оскільки це дозволить підвищити якість послуг, а також оптимізувати відповідні бюджетні витрати. Грамотна реорганізація освітньої мережі має спиратися на фінансову спроможність громад, існуючу демографічну ситуацію, фізичну доступність закладів та можливість підвезення учнів і вчителів. Про це свідчить як досвід України, так і її країн-сусідів.
The briefing paper "Optimization of the school network: the experience of the European Union" contains examples of how European municipalities have resorted to reorganizing the school network and liquidating educational institutions in order to provide better educational services and optimize budget expenditures on education.
Optymizatsiya-shkilnoyi-merezhi.-Dosvid-krayin-YES-1.pdf
Оптимізація шкільної мережі: досвід країн Європейського Союзу
Додати до обраногоІнформація про розпорядника даних
Центр спільних дій
Всі набори данихЗнайшли помилку? Будь ласка, повідомте нам!