Організація утримує два прихитски де мешкає понад 200 осіб ВПО, а також проводе інтеграційні заходи для ВПО та сприяє вирішенню їх житлових питань
Всі тендери компанії2 заходи, які складаються: з двох ідентичних одноденних тренінгів. Планується що учасниками заходів будуть представники ВПО-спільноти, що займають активну громадянську позицію, а також представники громадського сектору та органів місцевого самоврядування.
Терміни надання послуг:
- перша послуга (одноденний тренінг) у період 30-31 травня 2025 р.
- друга послуга (одноденний тренінг) у період 3-4 жовтня 2025 р.
Місце надання послуги – м. Дніпро, вул. Тиверська, буд.4.
Тренер має забезпечити учасників знаннями та практичними навичками за наступними ключовими темами:
Пошук, обробка, використання та перевірка інформації: стратегії пошуку інформації в різних джерелах (інтернет, бази даних, соціальні мережі, публічні реєстри тощо), методи критичної оцінки джерел інформації та їхньої достовірності, практичні інструменти для збереження, систематизації та використання знайденої інформації, норми цитування та посилання на джерела.
Критичний аналіз інформації, виявлення маніпуляцій: розпізнавання різних видів маніпуляцій (фейки, пропаганда, дезінформація, емоційні маніпуляції тощо), методи аналізу текстів, зображень та відео для виявлення ознак маніпуляцій, інструменти для перевірки фактів (fact-checking), розвиток критичного мислення та медіаграмотності.
Створення власних медіа-повідомлень: основи створення ефективних текстів для різних форматів (пости в соціальних мережах, прес-релізи, інформаційні повідомлення тощо), використання візуального контенту (фото, відео, інфографіка) для посилення повідомлень, адаптація повідомлень для різних цільових аудиторій та каналів комунікації, дотримання етичних норм у медіакомунікаціях.
Інформаційний супровід проєктів (у контексті грантів): розробка комунікаційної стратегії проєкту, планування інформаційних заходів на різних етапах реалізації гранту, підготовка інформаційних матеріалів для донорів, партнерів та громадськості (звіти, презентації, новини тощо), використання соціальних мереж та інших онлайн-інструментів для промоції проєкту та його результатів, оцінка ефективності інформаційного супроводу.
Термін подачі тендерних пропозицій: