Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» запрошує до участі в тендері та просить надати тендерну пропозицію на поставку техніки обладнання та меблів

Термін подачі тендерних пропозицій: April 28, 2025
Інформація про замовника
БО БФ Посмішка ЮА

Благодійний фонд

Всі тендери компанії
Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання
Послуги, які надає організація та проєктний менеджмент
Тип послуги
Інше
Тема послуги
Розвиток благодійності
Розвиток громади
Соціальна робота
Область реалізації тендеру
Вся Україна
Опис тендеру

Закупівля в рамках проєкту: Посилення доступу та надання послуг з підтримки СРЗ та ГЗН серед постраждалих від конфлікту жінок та дівчат на сході та півдні України

Предмет закупівлі: "Лот №1 - техніка та обладнання (Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Соборна, 4Ж, третій поверх, кабінет 309);

Лот №2 - техніка та обладнання (Херсонська обл., м. Херсон);

Лот №3 - техніка та обладнання (Харківська обл., м. Харків, вул. Григория Сковороди, буд. 50/52);

Лот №4 - меблі (Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Соборна, 4Ж, третій поверх, кабінет 309);

Лот №5 - меблі (Харківська обл., м. Харків, вул. Григория Сковороди, буд. 50/52);

Лот №6 - меблі (Херсонська обл., м. Херсон)."

Вимоги до провайдерів

Вимоги до постачальника: "1. Постачальник повинен бути суб’єктом підприємницької діяльності, зареєстрованим відповідно до законодавства України на підконтрольній території щонайменше 12 місяців до дати подання пропозиції.

2. Повинен мати досвід постачання аналогічної продукції, а також види економічної діяльності (КВЕД), що відповідають предмету закупівлі.

3. У разі якщо продукція підлягає сертифікації згідно з законодавством України — Постачальник зобов’язаний надати відповідні сертифікати.

4. Увесь запропонований товар повинен бути:

- новим, якісним, не використаним та не відновленим;

- виготовленим не раніше 2023 року;

- з терміном придатності на момент постачання — не менше 6 місяців (для товарів, що мають термін придатності);

- повністю укомплектованим згідно з технічною документацією виробника;

- таким, що не має механічних пошкоджень або дефектів;

- у непошкодженому заводському пакуванні.

- Умови постачання:

5. Поставка товару супроводжується повним комплектом оригіналів документів, зокрема:

- договір поставки;

- рахунок;

- видаткова накладна;

- інші документи, передбачені законодавством або вимогами Запиту.

6. Усі витрати, пов’язані з постачанням, повинні бути включені до ціни пропозиції, зокрема:

- пакування, доставка, завантаження/розвантаження (у т.ч. ручне);

- доставка безпосередньо до адреси, вказаної у відповідному Лоті;

- збирання меблів;

- усі інші супутні витрати Постачальника.

7. У разі постачання товару неналежної якості або такого, що не відповідає технічним вимогам, Постачальник зобов’язаний здійснити повну заміну товару протягом 10 робочих днів за власний рахунок.

8. Гарантійний строк має відповідати строку, встановленому виробником, але не може бути меншим, ніж зазначено в технічних вимогах до Лота. Гарантійне обслуговування повинно здійснюватись у сервісному центрі, розташованому у місті постачання, або доставка до сервісного центру має забезпечуватись Постачальником власним коштом."

Хто отримуватиме послугу
Команда організації
Контактна особа організації
Дмитро Боярський
+380 66 597 1714
Кількість учасників
більше 50
ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ В ТЕНДЕРІ-1.xlsx
Завантажено: April 14, 2025 | 14:44
ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ В ТЕНДЕРІ.pdf
Завантажено: April 14, 2025 | 14:44
Прийом пропозицій

Термін подачі тендерних пропозицій:

April 28, 2025