Правила та умови користування платформою Дім громадянського суспільства

Для чого створений Дім? 

«Дім громадянсьокого суспільства» (Дім) створений ІСАР Єднання як платформа розвитку та підтримки організацій громадянського суспільства. Це цифрова екосистема, яка включає інструменти підтримки громадського сектору у вигляді гранту на організаційний розвиток, пошуку постачальників послуг, навчання та архів всіх досліджень, аналітичних матеріалів про українське громадянське суспільство, а також контент для натхнення і обміну досвідом.   

Після проходження процесу верифікації провайдери (надавачі послуг з оргрозвитку) та організації громадського суспільства (ОГС) можуть використовувати Дім для просування як бренду так і окремих послуг, пошуку виконавців певних замовлень, проведення тендерів тощо. Окрім цього Дім надає можливості: 

-  інтегрувати новини, дані і дослідження, які ОГС та інші зацікавлені сторони можуть вважати необхідними та корисними під час планування та провадження своєї діяльності;  

- забезпечувати освітні заходи та заходи з підвищення обізнаності (наприклад, вебінари, презентації, інтерв’ю експертів); 

- сприяти підвищенню іміджу громадянського суспільства як на національному, так і на міжнародному рівнях; сприяти міжнародній адвокаційній діяльності українських ОГС; 

- бути надійним посередником у наданні послуг із нарощування потенціалу та організаційного розвитку недержавного сектору. 

Для кого працює Дім? 

Дім пропонує інформацію, можливості та сервіси, які можуть бути корисними: 

  • ОГС на регіональному, національному та міжнародному рівнях, які шукають інформацію, необхідну для прийняття рішень щодо їх організаційного розвитку, стратегії, діяльності та планування; 
  • неурядовим організаціям, посольствам, міжнародним донорам, міжнародним організаціям, в тому числі тим, що планують розпочати свою діяльність в Україні і шукають дані та дослідження для розробки своїх заходів; 
  • аналітичним центрам та особам, які вивчають українське громадянське суспільство або сфери, в яких вони діють; 
  • урядовим особам, які приймають рішення та політики на місцевому та національному рівнях, шукають дані громадянського суспільства, необхідні для розробки та впровадження стратегій у взаємодії з громадянським суспільством; 
  • українським та іноземним медіа; 
  • постачальникам послуг: тренерам, консультантам; 
  • представникам зацікавленої громадськості, що шукають дані про громадянське суспільство, включаючи міжнародну громадськість; 
  • донорам / проєктам міжнародної технічної допомоги; 
  • вищим навчальним закладам; 
  • індивідуальним експертам. 

Усі, хто згоден із змістом, викладеним в цих «Правилах та умовах», стають користувачами платформи Дім. В залежності від переслідуваних цілей користувачі можуть обрати для себе певні ролі. 

  • Гість – користувач, який не авторизувався. Може лише переглядати контент певних розділів.
  • Індивідуальний користувач – той, хто зареєстрував (створив) свій профіль. Може надсилати на портал дані, новини, реєструвати події в «Календарі».
  • Член організації – користувач, зареєстрований як фізична особа та приєднався до Організації. Може подавати дані, статті, події, новини від імені Організації.  
  • Адміністратор Організації– користувач, зареєстрований як фізична особа та створив організацію/зареєстрований як організація. Додатково до функцій члену організації може створювати профіль Організації.
  • Учасник організації Маркетплейс з оргрозвитку – організація, до якої приєднався користувач і має профіль на Marketplace (МР). Може переглядати профіль організації на MP, переглядати інформацію, пов’язану з тендером.
  • Адміністратор організації Marketplace – зареєстрована користувачем організація на Marketplace. Може публікувати вакансії, власні тендери та керувати ними, керувати профілем організації, керувати учасниками та адміністраторами.
  • Індивідуальний постачальник– користувач, зареєстрований як індивідуальний постачальник. Може надсилати дані, статті, події, новини, керувати профілем провайдера та послугами, брати участь у тендерах.
  • Член постачальника — користувач, зареєстрований як окремий постачальник і приєднався до організації постачальника. Може надсилати дані, статті, події, новини від імені Організації, може переглядати профіль постачальника, переглядати повідомлення, інформацію, пов’язану з тендером, сповіщення (новий огляд, новий запит на тендер тощо).
  • Адміністратор постачальника – користувач, зареєстрований як організація-постачальник. Може надсилати дані, статті, події, новини, керувати профілем провайдера та послугами, обмінюватися повідомленнями, брати участь у тендерах, публікувати вакансії.

У разі, коли одна й та сама організація є постачальником і звичайною організацією одночасно, або бізнес-провайдер також є індивідуальним постачальником, існує можливість додавати різні профілі до одного облікового запису користувача: обліковий запис організації, обліковий запис індивідуального постачальника, обліковий запис бізнес-провайдера або отримати запрошення до інших організацій як члена. 

Що оприлюднює Дім? 

Платформа Дім розраховує на активну участь представників громадянського суспільства у змістовному наповненні усіх розділів порталу. Ми сподіваємося на співавторство у підготовці статей, історій успіху, наповненні календаря подій, ілюструванні подій відповідними фото і відео, наповненні розділу «Аналітика» результатами досліджень тощо. 

Дім розраховує на те, що усі зацікавлені особи та інституції надаватимуть про себе та публікуватимуть на порталі виключно інформацію, що відповідає дійсності. 

У матеріалах, що претендують на публікацію на платформі, заборонені: 

– заклики до насильницької зміни чи повалення конституційного ладу або до захоплення державної влади;  

– заклики до зміни адміністративних меж або державного кордону України, порушення порядку, встановленого Конституцією України;  

– заклики до погромів, підпалів, знищення майна, захоплення будівель чи споруд, насильницького виселення громадян; заклики до агресії або до розвʼязання воєнного конфлікту; 

– згадки та пропагування діяльності терористичних організацій, зокрема, тих, що включені у списки USAID; 

– прямі та непрямі образи будь-кого, зокрема, політиків, чиновників, журналістів, користувачів порталу; дискримінація за національною, етнічною, расовою, гендерною або релігійною приналежністю, а також шовіністичні висловлювання; 

– нецензурні висловлювання та будь-яка образлива поведінка щодо авторів статей і всіх учасників порталу Дім

– пряма реклама комерційних брендів (за винятком випадків, коли діяльність брендів пов’язана з громадською діяльністю – інформація про це може стати частиною звіту, дослідження або історії успіху певного проєкту), комерційні повідомлення, а також повідомлення, які не мають інформаційного навантаження і не стосуються тематики порталу; 

– будь-які повідомлення та інші дії, які заборонені законодавством України. 

Чого очікувати від порталу Дім?

ІСАР Єднання бере на себе зобов’язання намагатися забезпечувати безперебійну роботу платформи Дім, однак не несе відповідальності за повну або часткову втрату контенту, а також за недостатню якість або швидкість перегляду такого контенту у зв’язку із технічними проблемами / можливостями.  

ІСАР Єднання не несе відповідальності за невідповідність змісту інформації, розміщеної на платформі Дім, цілям користувача. Також ми не несемо відповідальності за політику конфіденційності або зміст сайтів, посилання на які містять розміщені на порталі Дім матеріали. 

ІСАР Єднання залишає за собою право додавати, змінювати, видаляти, доповнювати матеріали і структуру платформи Дім

За умови наявності дозволу користувачів адміністратори платформи Дім можуть: 

- використовувати адреси електронної пошти зареєстрованих користувачів для розсилки повідомлень; 

- переносити контент користувачів в інший розділ, якщо, на їхню думку, відомості стосуються відповідної тематики; 

- видаляти контент користувача, якщо він суперечить нормам чинного законодавства України та редакційній політиці порталу Дім; 

- використовувати надані користувачем об'єкти права інтелектуальної власності, в тому числі (але не виключно) тексти, фотографії, відео, графіки, інше. 

З усіх питань, пов'язаних з роботою порталу Дім і розміщенням інформації на ньому,  звертайтеся за електронною адресою home@ednannia.ua

Правила та умови активації й верифікації на Маркетплейсі

Профіль користувача

Користувачі платформи у власних кабінетах мають можливість зареєструвати профілі, що  відповідатимуть певним цілям: організації громадянського суспільства (ОГС), компанії, індивідуального провайдера, експерта, приватної особи.

Реєстрація на платформі з одним логіном та паролем дозволяє користувачу додати декілька профілів. Щоб додати будь який профіль, натисніть «Мій кабінет» - «Мої організації» - «Додати організацію»  - «Створити профіль».

Всі заявки на реєстрацію на платформі потрапляють на модерацію. Зазвичай профіль активується протягом робочого дня.  Якщо він відхиляється, сповіщення про причину відхилення надходить на електронну адресу користувача, а також з’являється у власному кабінеті (варто звертати увагу на значки «конверт» та «дзвіночок» справа у верхньому рядку кабінету).

Типові приводи відмов в реєстрації профіля:

  • Надана інформація не відповідає дійсності (використання вигаданих імен чи назв, помилкові чи не існуючі номери ІПН та ЄДРПОУ, не коректні або хибні гіперлінки, не відповідність змісту резюме заявленій ролі чи виду діяльності).
  • Заповнені не всі поля анкети.
  • Занадто лаконічний або занадто розлогий опис діяльності. Варто уникати дублювання змісту статті у Вікіпедії чи розділу «Про нас» на власному сайті. Опис має містити необхідні конкретні відомості про сутність, ідеологію та тривалість діяльності організації*, без яскравого емоційного (рекламного) забарвлення.
  • Використання фото іншої особи або такого, що має ознаки створеного за допомоги штучного інтелекту.

*Під організацією на платформі Дім мається на увазі будь який профіль, як фізичної особи, так і юридичної.  

Задля ефективного користування функціоналом платформи, зокрема, додавання послуг та участі в тендерах, організації варто мати в своїй команді фізичну особу-провайдера/ів, який/і, в свою чергу, матимуть активовані послуги.  Для цього в кабінеті слід натиснути «Мої організації», потім – «плюс» в зеленому колі біля «Користувачі та провайдери в моїй команді». Наступний крок – ввести електронну адресу людини та додати за бажанням текст повідомлення. На вказаний мейл надійде запрошення долучитися до команди певної організації  – адресату слід перевірити пошту і прийняти його.  При цьому особа, якій надсилають пропозицію, має бути також зареєстрованою на платформі ДІМ. Якщо вона є надавачами послуг, при реєстрації слід обрати роль "індивідуальний провайдер".

Послуги провайдерів

Зареєструвати послугу на платформі ДІМ може користувач (організація, в команді якої є провайдери, чи власне індивідуальний провайдер). В особистому кабінеті для цього слід обрати «Послуги» або скористатися кнопкою «Додати» у правому верхньому кутку – і там обрати «Послугу». Система запропонує вибір – продовжити від імені організації чи певного надавача послуг (члена команди). У будь-якому разі з’явиться анкета, яку слід заповнити, вказавши назву, опис, тему, сферу, тип пропонованої послуги.

Послуги можна додавати поступово, кількість послуг від одного провайдера не обмежена.

Послуги потрапляють на модерацію. Якщо до опису послуги виникають зауваження, надавачу приходить сповіщення про відхилення із поясненням причини і порадами щодо виправлення. Виправлену заявку можна відправляти повторно. В разі, якщо всі поля заявки заповнені коректно, послуга отримує позначку «Верифіковано». Сповіщення про це провайдер отримує у власному кабінеті. Також провайдеру надходить повідомлення про те, що ІСАР Єднання очікує потягом року з моменту верифікації проведення провайдером відкритого заходу (вебінару) на онлайн-майданчиках (YouTube, Facebook). Кожна послуга залишається верифікованою один календарний рік. За два тижні до закінчення терміну її дії на електронну пошту провайдера та у його власному кабінеті на платформі надійде відповідне повідмолення-попередження. 

Позначку «Верифіковано» отримують лише надавачі послуг з організаційного розвитку. Послуги інших типів будуть активними на платформі, їх бачитимуть інші користувачі і зможуть зв’язатися з надавачами щодо замовлення в індивідуальному порядку. Під час пошуку на платформі система в першу чергу видає в результатах саме верифіковані послуги, тому мати такі серед активованих будь-якому провайдеру може бути корисно.

Детальніше про умови та принципи верифікації, яких дотримується ІСАР Єднання, читайте в статті на платформі Дім громадянського суспільства.

Типові приводи відхилення послуги в процесі верифікації

  • Назва послуги дублює її тип чи тему, наприклад, «Консультації» чи «Менторинг», «Бухгалтерський облік» чи «Розвиток громади».
  • В назві послуги фігурує весь спектр діяльності надавача, наприклад, «Проведення фасилітаційних зустрічей та стратегічних сесій». Нагадуємо, що кількість послуг не обмежена, тому варто подавати декілька окремих послуг.
  • В описі використані загальні словосполучення на кшталт «супровід діяльності», «широкий спектр консультацій», «треную комунікаціям», «консультую проєкти і організації».
  • Невідповідність назви опису і типу послуги.
  • Некоректні лінки на відео чи фото, пошкоджені або пусті завантажені файли.
  • Дублювання інформації (такий тендер від цієї організації вже активовано).
  • Занадто короткий термін дії оголошення (дедлайн за 2-3 дні).
  • Не відповідність назви тендеру та очікуваних результатів (наприклад, в назві фігурує пошук фахівця з фандрейзингу, а в результатах вказано «тренінг з комунікацій»)
  • Не відповідність типу затребуваної послуги кількості людей, які її отримають (наприклад, якщо отримувачем послуги є "окремий член організації", послугою не може бути тренінг).Недостатність наданих відомостей. Анкета містить не обов’язкові для заповнення поля, якими не варто нехтувати - бажано надавати якомога більш детальний опис, додавати файли (наприклад, сертифікати, орієнтовну програму тренінгу чи відгуки тих, хто вже скористався послугами провайдера), фото, лінки на відео.

Участь у тендерах

Щоб оголосити тендер на платформі ДІМ, в особистому кабінеті треба обрати відповідну опцію “Тендери” - “Додати тендер” - і заповнити форму, яку запропонує система. З прикладами опису тендерних пропозицій можна ознайомитися на платформі у відповідному розділі “Маркетплейс з оргрозвитку”.  Заповнюючи форму, звертайте увагу на дату, до якої плануєте приймати пропозиції - бажано, щоб від моменту подачі до дедлайну було принаймні 10 днів. Також варто звертати увагу на останній рядок в анкеті «Дозволяти пропозиції від не верифікованих провайдерів» - за замовченням ця опція не є активною. Якщо є бажання її активувати – слід поставити «галочку».

Тендерна пропозиція потрапляє на модерацію і зазвичай активується адміністратором платформи протягом двох годин.

Типові приводи відхилення активації оголошення про тендер

  • Дублювання інформації (такий тендер від цієї організації вже активовано).
  • Занадто короткий термін дії оголошення (дедлайн за 2-3 дні).
  • Не відповідність назви тендеру та очікуваних результатів (наприклад, в назві фігурує пошук фахівця з фандрейзингу, а в результатах вказано «тренінг з комунікацій»).
  • Не відповідність типу затребуваної послуги кількості людей, які її отримають (наприклад, якщо отримувачем послуги є "окремий член організації", послугою не може бути тренінг).

Активоване оголошення з’явиться в особистому кабінеті організації та буде доступним для переглядів усіма відвідувачами платформи. Зробити пропозицію може лише користувач, що зареєстрований на платформі.

Подальша комунікація між замовником послуги та її потенційними надавачами відбувається в особистих кабінетах в повідомленнях, сповіщення про надходження яких відображається у верхньому рядку особистого кабінету - звертайте увагу на іконки “конверт” та “дзвіночок”. Замовник послуги отримує сповіщення про кожну з пропозицій, що надходять, і в разі потреби може безпосередньо зв’язатися із надавачем послуги.

Після закінчення вказаного в оголошенні терміну прийняття пропозицій, обравши потрібного провайдера, замовник має натиснути “Прийняти пропозицію” переможця і відповідно “Відхилити пропозицію” інших претендентів. Інформацію про стадію, на якій знаходиться тендерний процес, можна отримати, відслідковуючи статус тендера: в кабінеті замовника це “На верифікації”, "Верифікований”, “Актуальні”, “Завершені” тощо. В кабінеті провадера - “Очікує підтвердження”, “Пропозицію прийнято (відхилено)”.

Коли переможець обраний, інформація про тендер з’являється в розділі “Угоди”. Після надання/отримання послуги наступає етап “Закриття угоди”, умовою якого є заповнення форми “Відгуку” (питання цієї анкети варіюються в залежності від того, якою була послуга - тренінг, консультація, менторство тощо).