Запрошення до участі в тендері на поставку товарів, згідно Лот №4 - паркан металевий, лавка.

Термін подачі тендерних пропозицій: February 18, 2025
Інформація про замовника
БО БФ Посмішка ЮА

Благодійний фонд

Всі тендери компанії
Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання
Безпека (фізична та цифрова)
Тип послуги
Інше
Тема послуги
Гуманітарна допомога
Розвиток громади
Область реалізації тендеру
Чернівці
Опис тендеру

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» запрошує до участі в тендері та просить надати тендерну пропозицію на поставку товарів згідно Лоту (-ів)

Дата оголошення тендеру: 16 січня 2025 року

Дата продовження тендеру: 12 лютого 2025 року

Відповідальний спеціаліст із закупівель: Дмитро БОЯРСЬКИЙ, тел. 066-597-17-14, або на пошту procurement@posmishka.org.ua

Закупівля в рамках проєкту: Міжсекторальна підтримка пріоритетних колективних об'єктів, надавання індивідуальної підтримки найбільш вразливим категоріям осіб та впровадження програми надолуження пропущеного у Західній частині України

Предмет закупівлі: Лот №4 - паркан металевий, лавка.

Валюта розрахунків: Оплату товару буде здійснено в національній валюті України у безготівковій формі.

Графік або кількість відвантажень: згідно додатку №1

Кількість Додатків до Запрошення: 1

Термін подання тендерних пропозицій: 7 (Сім) календарних денів з дати оголошення про продовження тендеру, до 18 лютого 2025 року до 23:59 включно на ел.адресу tender_posmishka_n3@posmishka.org.ua з темою листа «ТЕНДЕР_НАЗВА ПОСТАЧАЛЬНИКА_НАЗВА КАТЕГОРІЇ ТОВАРУ».

Вимоги до провайдерів

Вимоги до постачальника: "Постачальник має бути суб‘єктом підприємницької діяльності який належним чином зареєстрованим за Законодавством України на підконтрольній Україні території не менше 12 місяців; має досвід роботи у відповідній сфері, має КВЕД які відповідають Запиту; має необхідні сертифікати на продукцію якщо це передбачено законодавством України.

Поставка повинна супроподжуватись оригіналами документів (договір поставки, рахунок, видаткова накладна, тощо).

Для участі у закупівлі товарів, згідно Лотів №4 Постачальник має надати пропозицію з наступними умовами:

1. Підтримка гарантійних зобов'язань у розумінні статті 7 Закону України ""Про захист прав споживачів"" на придбаний товар протягом 12 місяців з дати фактичного отримання товару.

"

"Комерційна пропозиція має бути оформлена згідно ""Зразку"" та містити наступну інформацію:

" "1. Повне найменування товару, включаючи виробника, торгову марку, бренд;

2. Характеристики товару (кількість товару в упаковці, масу, об'єм в мл. за потреби тощо);

3. Сертифікати якості на продукцію, якщо це передбачено Законодавством України. Товари повинні відповідати міжнародним стандартам якості та безпеки;

4. Ціну за одиницю товару та загальну суму, згідно Додатку(-ів) до Запиту комерційних пропозицій;

5. Умови оплати;

6. Умови та строки поставки;

7. Терміни дії пропозиції;

8. Пропозиція має бути оформлена українською мовою, скріплена підписом та печаткою;

9. Додаткові документи :

● копія паспорта громадянина України - сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено зареєстроване місце проживання або копія ID- паспорта з витягом із Єдиного державного демографічного реєстру (для фізичних осіб, ФОПів та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);

● копія довідки РНОКПП (для фізичних осіб та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);

● виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

● статут або інший установчий документ (остання редакція) (для юридичних осіб);

● документ, що підтверджує право підпису уповноваженої особи (для юридичних осіб);

● копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ (для платників ПДВ);

● копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);

● довідка про банківські реквізити;

● довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених ч. 1 та 2 ст. 17 ЗУ № 922, зокрема вчинення кримінальних правопорушень, скоєних з корисливих мотивів, вчинення антиконкурентних дій, корупційних правопорушень, вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми, відсутність заборгованісті у сплаті податків і зборів (обов'язкових платежів);

● документи щодо фінансової звітності для оцінки фінансової спроможності Учасника:

- Податкову декларацію за останні 2 роки (у разі, якщо звітний період Учасника за останній рік не наступив, то тоді Учасник надає звітність за 6 місяців поточного року);

- Баланс та Звіт про фінансові результати за останні 2 роки;

- Обіг коштів на банківських рахунках;

- Лист-гарантію щодо виконання обов’язків відповідно до умов тендеру.

● гарантійний лист про те, що товар не виробляється на території російської федерації та/або республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території російської федерації та республіки білорусь;

● референс-лист;

● рекомендаційні листи щодо виконання подібних угод (мінімум 2 листи)."

Вимоги до Учасника, щодо наявності відповідного досвіду, рекомендаційних та референс-листів: "1) Учасник має надати не менше двох рекомендаційних листів від своїх Клієнтів, яким була надана аналогічна послуга чи товар в період 24 місяців до дати тендеру;

2) Рекомендаційний лист має містити вичерпну інформацію про наступне – Назва Отримувача, строк поставки, обсяг поставки (в грошах чи одиницях), умови оплати на яких були проведені поставки, загальне враження чи оцінка отримувачем співпраці;

3) До розгляду допускаються лише рекомендаційні листи видані на Учасника з вказанням його, як сторони виконання зобов’язань, листи щодо делегування чи передавання спільного досвіду з третьою особою, яка надає інформацію, що досвід її поставок може рахуватися досвідом Учасника не будуть прийняти до уваги, будуть рахуватися помилковими і такими, що не відповідають кваліфікаційним вимогам тендеру;

4) Інформація про загальний досвід – референс-лист має бути складений у форматі таблиці, яка містить наступну інформацію: повна назва клієнта, обсяг поставки за договором, посилання на договір (номер, дата), умови оплати за якими була здійснена поставка;

5) Надати інформацію щодо виконання поставок (не менше ніж як за 5 договорів за останні 36 місяців)."

Хто отримуватиме послугу
Команда організації
Контактна особа організації
Дмитро Боярський
+380 66 597 1714
Кількість учасників
1-10
ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ В ТЕНДЕРІ-3.xlsx
Завантажено: February 13, 2025 | 10:03
ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ В ТЕНДЕРІ-1.pdf
Завантажено: February 13, 2025 | 10:03
Завершено

Термін подачі тендерних пропозицій:

February 18, 2025