Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» запрошує до участі в тендері та просить надати тендерну пропозицію на поставку товарів згідно Лоту (-ів)
Дата оголошення тендеру: 16 січня 2025 року
Дата продовження тендеру: 12 лютого 2025 року
Відповідальний спеціаліст із закупівель: Дмитро БОЯРСЬКИЙ, тел. 066-597-17-14, або на пошту procurement@posmishka.org.ua
Закупівля в рамках проєкту: Міжсекторальна підтримка пріоритетних колективних об'єктів, надавання індивідуальної підтримки найбільш вразливим категоріям осіб та впровадження програми надолуження пропущеного у Західній частині України
Предмет закупівлі: Лот №4 - паркан металевий, лавка.
Валюта розрахунків: Оплату товару буде здійснено в національній валюті України у безготівковій формі.
Графік або кількість відвантажень: згідно додатку №1
Кількість Додатків до Запрошення: 1
Термін подання тендерних пропозицій: 7 (Сім) календарних денів з дати оголошення про продовження тендеру, до 18 лютого 2025 року до 23:59 включно на ел.адресу tender_posmishka_n3@posmishka.org.ua з темою листа «ТЕНДЕР_НАЗВА ПОСТАЧАЛЬНИКА_НАЗВА КАТЕГОРІЇ ТОВАРУ».
Вимоги до постачальника: "Постачальник має бути суб‘єктом підприємницької діяльності який належним чином зареєстрованим за Законодавством України на підконтрольній Україні території не менше 12 місяців; має досвід роботи у відповідній сфері, має КВЕД які відповідають Запиту; має необхідні сертифікати на продукцію якщо це передбачено законодавством України.
Поставка повинна супроподжуватись оригіналами документів (договір поставки, рахунок, видаткова накладна, тощо).
Для участі у закупівлі товарів, згідно Лотів №4 Постачальник має надати пропозицію з наступними умовами:
1. Підтримка гарантійних зобов'язань у розумінні статті 7 Закону України ""Про захист прав споживачів"" на придбаний товар протягом 12 місяців з дати фактичного отримання товару.
"
"Комерційна пропозиція має бути оформлена згідно ""Зразку"" та містити наступну інформацію:
" "1. Повне найменування товару, включаючи виробника, торгову марку, бренд;
2. Характеристики товару (кількість товару в упаковці, масу, об'єм в мл. за потреби тощо);
3. Сертифікати якості на продукцію, якщо це передбачено Законодавством України. Товари повинні відповідати міжнародним стандартам якості та безпеки;
4. Ціну за одиницю товару та загальну суму, згідно Додатку(-ів) до Запиту комерційних пропозицій;
5. Умови оплати;
6. Умови та строки поставки;
7. Терміни дії пропозиції;
8. Пропозиція має бути оформлена українською мовою, скріплена підписом та печаткою;
9. Додаткові документи :
● копія паспорта громадянина України - сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено зареєстроване місце проживання або копія ID- паспорта з витягом із Єдиного державного демографічного реєстру (для фізичних осіб, ФОПів та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
● копія довідки РНОКПП (для фізичних осіб та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
● виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
● статут або інший установчий документ (остання редакція) (для юридичних осіб);
● документ, що підтверджує право підпису уповноваженої особи (для юридичних осіб);
● копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ (для платників ПДВ);
● копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
● довідка про банківські реквізити;
● довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених ч. 1 та 2 ст. 17 ЗУ № 922, зокрема вчинення кримінальних правопорушень, скоєних з корисливих мотивів, вчинення антиконкурентних дій, корупційних правопорушень, вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми, відсутність заборгованісті у сплаті податків і зборів (обов'язкових платежів);
● документи щодо фінансової звітності для оцінки фінансової спроможності Учасника:
- Податкову декларацію за останні 2 роки (у разі, якщо звітний період Учасника за останній рік не наступив, то тоді Учасник надає звітність за 6 місяців поточного року);
- Баланс та Звіт про фінансові результати за останні 2 роки;
- Обіг коштів на банківських рахунках;
- Лист-гарантію щодо виконання обов’язків відповідно до умов тендеру.
● гарантійний лист про те, що товар не виробляється на території російської федерації та/або республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території російської федерації та республіки білорусь;
● референс-лист;
● рекомендаційні листи щодо виконання подібних угод (мінімум 2 листи)."
Вимоги до Учасника, щодо наявності відповідного досвіду, рекомендаційних та референс-листів: "1) Учасник має надати не менше двох рекомендаційних листів від своїх Клієнтів, яким була надана аналогічна послуга чи товар в період 24 місяців до дати тендеру;
2) Рекомендаційний лист має містити вичерпну інформацію про наступне – Назва Отримувача, строк поставки, обсяг поставки (в грошах чи одиницях), умови оплати на яких були проведені поставки, загальне враження чи оцінка отримувачем співпраці;
3) До розгляду допускаються лише рекомендаційні листи видані на Учасника з вказанням його, як сторони виконання зобов’язань, листи щодо делегування чи передавання спільного досвіду з третьою особою, яка надає інформацію, що досвід її поставок може рахуватися досвідом Учасника не будуть прийняти до уваги, будуть рахуватися помилковими і такими, що не відповідають кваліфікаційним вимогам тендеру;
4) Інформація про загальний досвід – референс-лист має бути складений у форматі таблиці, яка містить наступну інформацію: повна назва клієнта, обсяг поставки за договором, посилання на договір (номер, дата), умови оплати за якими була здійснена поставка;
5) Надати інформацію щодо виконання поставок (не менше ніж як за 5 договорів за останні 36 місяців)."
Термін подачі тендерних пропозицій: