Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» просить надати комерційну пропозицію на послуги з оргінізації заходів згідно Лота (-ів)
Дата Запиту: 12.02.2025 року
Відповідальний спеціаліст із закупівель: Дмитро БОЯРСЬКИЙ, тел. 066-597-17-14, або на пошту procurement@posmishka.org.ua
Закупівля в рамках проєкту: Міжсекторальна підтримка пріоритетних колективних об'єктів, надавання індивідуальної підтримки найбільш вразливим категоріям осіб та впровадження програми надолуження пропущеного у Західній частині України
Мета проведення заходу: Підвищення професійного потенціалу, набування нових навичок для фахівців/чинь проєкту
Дата проведення заходу: "Лот №1 - Тренінг для фахівців/чинь проєкту за темою ""Вивчені уроки, напрацювання ідей для наступних проєктів"", дата проведення 28.02-01.03.2025 року;
Лот №2 - Тренінг для фахівців/чинь проєкту за темою ""Вивчені уроки, напрацювання ідей для наступних проєктів"", дата проведення 03-04.03.2025 року;
Лот №3 - Тренінг для фахівців/чинь проєкту за темою ""Вивчені уроки, напрацювання ідей для наступних проєктів"", дата проведення 05-06.03.2025 року;
Лот №4 - Тренінг для фахівців/чинь проєкту за темою ""Вивчені уроки, напрацювання ідей для наступних проєктів"", дата проведення 14-15.03.2025 року;
Лот №5 - Тренінг для фахівців/чинь проєкту за темою ""Вивчені уроки, напрацювання ідей для наступних проєктів"", дата проведення 20-21.03.2025 року."
Бажане місце проведення заходу: м. Івано Франківськ або Івано Франківська область
Валюта розрахунків: Оплату послуг буде здійснено в національній валюті України у безготівковій формі.
Кількість Додатків (Лотів) до Запиту: 5
Термін подання комерційної пропозиції: до 25.02.2025 року до 23:59 включно на ел.адресу tender_posmishka_n3@posmishka.org.ua з темою листа «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ_НАЗВА ПОСТАЧАЛЬНИКА_ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХОДУ».
Вимоги до постачальника: Постачальник має бути суб‘єктом підприємницької діяльності який належним чином зареєстрованим за Законодавством України на підконтрольній Україні території не менше 12 місяців; має досвід роботи у відповідній сфері , має КВЕД які відповідають Запиту; має можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом.
Перелік супроводжуючих документів:
- договір з найменуванням послуги згідно з КВЕД;
- специфікації за кількістю замовлених послуг, на кожну послугу детальна специфікація (наприклад, Специфікація 1 "Послуги тренера"; Специфікація 2 "Харчування" тощо);
- рахунок із найменуванням послуги згідно з КВЕД;
- акт виконаних послуг із найменуванням послуги згідно з КВЕД;
- розрахунок витрат (документ, у якому порядково вказано суму за кожною лінією витрат);
- програма заходу на кожний захід/день окремо;
- звіт тренера/організатора/відповідальної особи за проведення заходу (після проведення заходу);
- списки реєстрації на кожен день;
- меню з детальним зазначенням блюд, вартості, ваги, кількості та подібне;
- відомість виплати компенсації за проїзд з підписами отримувачів компенсації та копіями квитків або маршрутный лист. Для учасників з інших міст компенсація квитків (потяг: купе, плацкарт; Інтерсіті: 2 клас; автобус) буде проведена лише за наявності квитків в обидві сторони (оригінали, копія у зворотному напрямку). Квитки можуть бути з пересадкою, але усі вони мають бути придбані виключно в касі або через офіційні сервіси, мають мати належне оформлення, печатку, дані перевізника, номер та серію квитка тощо. Витрати на подорож власним авто не компенсуються;
- фото звіт із заходу/ посилання на відео. Комерційна пропозиція має бути оформлена згідно "Зразку" та містити наступну інформуцію:
1. Пропозицію (калькуляція), яка повинна відповідати вимогам викладених у Лоті (-ах). Окремо вказати вартість участі одного учасника;
2. Умови оплати;
3. Терміни дії пропозиції;
4. Пропозиція має бути оформлена українською мовою, скріплена підписом та печаткою;
5. Реєстраційні документи :
● копія паспорта громадянина України - сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено зареєстроване місце проживання або копія ID- паспорта з витягом із Єдиного державного демографічного реєстру (для фізичних осіб, ФОПів та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
● копія довідки РНОКПП (для фізичних осіб та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
● виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
● статут або інший установчий документ (остання редакція) (для юридичних осіб);
● документ, що підтверджує право підпису уповноваженої особи (для юридичних осіб);
● копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ (для платників ПДВ);
● копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
● довідка про банківські реквізити;
● довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених ч. 1 та 2 ст. 17 ЗУ № 922, зокрема вчинення кримінальних правопорушень, скоєних з корисливих мотивів, вчинення антиконкурентних дій, корупційних правопорушень, вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми, відсутність заборгованісті у сплаті податків і зборів (обов'язкових платежів);
● документи щодо фінансової звітності для оцінки фінансової спроможності Учасника:
- Податкову декларацію за останні 2 роки (у разі, якщо звітний період Учасника за останній рік не наступив, то тоді Учасник надає звітність за 6 місяців поточного року);
- Баланс та Звіт про фінансові результати за останні 2 роки;
- Обіг коштів на банківських рахунках;
- Лист-гарантію щодо виконання обов’язків відповідно до умов тендеру.
● гарантійний лист про те, що товар не виробляється на території російської федерації та/або республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території російської федерації та республіки білорусь (якщо в рамках проведення заходів планується придбання товарів);
● референс-лист;
● рекомендаційні листи щодо виконання подібних угод (мінімум 2 листи);
● резюме Тренера з описом досвіду роботи. Надання документів про освіту та сертифікатів (за наявності), що відповідають вимогам посади. Вимоги до Учасника, щодо наявності відповідного досвіду, рекомендаційних та референс-листів: 1) Учасник має надати не менше двох рекомендаційних листів від своїх Клієнтів, яким була надана аналогічна послуга чи товар в період 24 місяців до дати тендеру;
2) Рекомендаційний лист має містити вичерпну інформацію про наступне – Назва Отримувача, строк поставки, обсяг поставки (в грошах чи одиницях), умови оплати на яких були проведені поставки, загальне враження чи оцінка отримувачем співпраці;
3) До розгляду допускаються лише рекомендаційні листи видані на Учасника з вказанням його, як сторони виконання зобов’язань, листи щодо делегування чи передавання спільного досвіду з третьою особою, яка надає інформацію, що досвід її поставок може рахуватися досвідом Учасника не будуть прийняти до уваги, будуть рахуватися помилковими і такими, що не відповідають кваліфікаційним вимогам тендеру;
4) Інформація про загальний досвід – референс-лист має бути складений у форматі таблиці, яка містить наступну інформацію: повна назва клієнта, обсяг поставки за договором, посилання на договір (номер, дата), умови оплати за якими була здійснена поставка;
5) Надати інформацію щодо виконання поставок (не менше ніж як за 5 договорів за останні 36 місяців).
Термін подачі тендерних пропозицій: