Запрошення до участі в тендері на надання послуг з організації заходів, згідно Лот №1 - №5.

Термін подачі тендерних пропозицій: February 25, 2025
Інформація про замовника
БО БФ Посмішка ЮА

Благодійний фонд

Всі тендери компанії
Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання
Місія та стратегічне планування
Врядування, структура та стилі управління
Спроможність адаптуватись
Послуги, які надає організація та проєктний менеджмент
Тип послуги
Тренінг
Тема послуги
Волонтерський напрямок
Гуманітарна допомога
Командна робота
Планування
Стратегічне планування
Область реалізації тендеру
Івано-Франківськ
Опис тендеру

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» просить надати комерційну пропозицію на послуги з оргінізації заходів згідно Лота (-ів)

Дата Запиту: 12.02.2025 року

Відповідальний спеціаліст із закупівель: Дмитро БОЯРСЬКИЙ, тел. 066-597-17-14, або на пошту procurement@posmishka.org.ua

Закупівля в рамках проєкту: Міжсекторальна підтримка пріоритетних колективних об'єктів, надавання індивідуальної підтримки найбільш вразливим категоріям осіб та впровадження програми надолуження пропущеного у Західній частині України

Мета проведення заходу: Підвищення професійного потенціалу, набування нових навичок для фахівців/чинь проєкту

Дата проведення заходу: "Лот №1 - Тренінг для фахівців/чинь проєкту за темою ""Вивчені уроки, напрацювання ідей для наступних проєктів"", дата проведення 28.02-01.03.2025 року;

Лот №2 - Тренінг для фахівців/чинь проєкту за темою ""Вивчені уроки, напрацювання ідей для наступних проєктів"", дата проведення 03-04.03.2025 року;

Лот №3 - Тренінг для фахівців/чинь проєкту за темою ""Вивчені уроки, напрацювання ідей для наступних проєктів"", дата проведення 05-06.03.2025 року;

Лот №4 - Тренінг для фахівців/чинь проєкту за темою ""Вивчені уроки, напрацювання ідей для наступних проєктів"", дата проведення 14-15.03.2025 року;

Лот №5 - Тренінг для фахівців/чинь проєкту за темою ""Вивчені уроки, напрацювання ідей для наступних проєктів"", дата проведення 20-21.03.2025 року."

Бажане місце проведення заходу: м. Івано Франківськ або Івано Франківська область

Валюта розрахунків: Оплату послуг буде здійснено в національній валюті України у безготівковій формі.

Кількість Додатків (Лотів) до Запиту: 5

Термін подання комерційної пропозиції: до 25.02.2025 року до 23:59 включно на ел.адресу tender_posmishka_n3@posmishka.org.ua з темою листа «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ_НАЗВА ПОСТАЧАЛЬНИКА_ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХОДУ».

Вимоги до провайдерів

Вимоги до постачальника: Постачальник має бути суб‘єктом підприємницької діяльності який належним чином зареєстрованим за Законодавством України на підконтрольній Україні території не менше 12 місяців; має досвід роботи у відповідній сфері , має КВЕД які відповідають Запиту; має можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом.
Перелік супроводжуючих документів:
- договір з найменуванням послуги згідно з КВЕД;
- специфікації за кількістю замовлених послуг, на кожну послугу детальна специфікація (наприклад, Специфікація 1 "Послуги тренера"; Специфікація 2 "Харчування" тощо);
- рахунок із найменуванням послуги згідно з КВЕД;
- акт виконаних послуг із найменуванням послуги згідно з КВЕД;
- розрахунок витрат (документ, у якому порядково вказано суму за кожною лінією витрат);
- програма заходу на кожний захід/день окремо;
- звіт тренера/організатора/відповідальної особи за проведення заходу (після проведення заходу);
- списки реєстрації на кожен день;
- меню з детальним зазначенням блюд, вартості, ваги, кількості та подібне;
- відомість виплати компенсації за проїзд з підписами отримувачів компенсації та копіями квитків або маршрутный лист. Для учасників з інших міст компенсація квитків (потяг: купе, плацкарт; Інтерсіті: 2 клас; автобус) буде проведена лише за наявності квитків в обидві сторони (оригінали, копія у зворотному напрямку). Квитки можуть бути з пересадкою, але усі вони мають бути придбані виключно в касі або через офіційні сервіси, мають мати належне оформлення, печатку, дані перевізника, номер та серію квитка тощо. Витрати на подорож власним авто не компенсуються;
- фото звіт із заходу/ посилання на відео. Комерційна пропозиція має бути оформлена згідно "Зразку" та містити наступну інформуцію:

1.        Пропозицію (калькуляція), яка повинна відповідати вимогам викладених у Лоті (-ах). Окремо вказати вартість участі одного учасника;
2.        Умови оплати;
3.        Терміни дії пропозиції;
4.        Пропозиція має бути оформлена українською мовою, скріплена підписом та печаткою;
5.        Реєстраційні документи :
●        копія паспорта громадянина України - сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено зареєстроване місце проживання або копія  ID-    паспорта з витягом із Єдиного державного демографічного реєстру (для фізичних осіб, ФОПів та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
●        копія довідки РНОКПП (для фізичних осіб та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
●        виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
●        статут або інший установчий документ (остання редакція) (для юридичних осіб);
●        документ, що підтверджує право підпису уповноваженої особи (для юридичних осіб);
●        копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ (для платників ПДВ);
●        копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
●        довідка про банківські реквізити;
●        довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених ч. 1 та 2 ст. 17 ЗУ № 922, зокрема вчинення кримінальних правопорушень, скоєних з корисливих мотивів, вчинення антиконкурентних дій, корупційних правопорушень, вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми, відсутність заборгованісті у сплаті податків і зборів (обов'язкових платежів);
●         документи щодо фінансової звітності для оцінки фінансової спроможності Учасника:
                     - Податкову декларацію за останні 2 роки (у разі, якщо звітний період Учасника за останній рік не наступив, то тоді                          Учасник надає звітність за 6 місяців поточного року);
                     - Баланс та Звіт про фінансові результати за останні 2 роки;
                     - Обіг коштів на банківських рахунках;
                     - Лист-гарантію щодо виконання обов’язків відповідно до умов тендеру.
●        гарантійний лист про те, що товар не виробляється на території російської федерації та/або республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території російської федерації та республіки білорусь (якщо в рамках проведення заходів планується придбання товарів);
●         референс-лист;
●         рекомендаційні листи щодо виконання подібних угод (мінімум 2 листи);
●         резюме Тренера з описом досвіду роботи. Надання документів про освіту та сертифікатів (за наявності), що відповідають вимогам посади. Вимоги до Учасника, щодо наявності відповідного досвіду, рекомендаційних та референс-листів: 1) Учасник має надати не менше двох рекомендаційних листів від своїх Клієнтів, яким була надана аналогічна послуга чи товар в період 24 місяців до дати тендеру;
2) Рекомендаційний лист має містити вичерпну інформацію про наступне – Назва Отримувача, строк поставки, обсяг поставки (в грошах чи одиницях), умови оплати на яких були проведені поставки, загальне враження чи оцінка отримувачем співпраці;
3) До розгляду допускаються лише рекомендаційні листи видані на Учасника з вказанням його, як сторони виконання зобов’язань, листи щодо делегування чи передавання спільного досвіду з третьою особою, яка надає інформацію, що досвід її поставок може рахуватися досвідом Учасника не будуть прийняти до уваги, будуть рахуватися помилковими і такими, що не відповідають кваліфікаційним вимогам тендеру;
4) Інформація про загальний досвід – референс-лист має бути складений у форматі таблиці, яка містить наступну інформацію: повна назва клієнта, обсяг поставки за договором, посилання на договір (номер, дата), умови оплати за якими була здійснена поставка;
5) Надати інформацію щодо виконання поставок (не менше ніж як за 5 договорів за останні 36 місяців).

Хто отримуватиме послугу
Команда організації
Контактна особа організації
Дмитро Боярський
+380 66 597 1714
Кількість учасників
30-40
ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ В ТЕНДЕРІ-1.xlsx
Завантажено: February 13, 2025 | 09:54
ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ В ТЕНДЕРІ.pdf
Завантажено: February 13, 2025 | 09:54
Завершено

Термін подачі тендерних пропозицій:

February 25, 2025