Тендер на закупівлю послуг з організації заходів (тренінги та кейтерінг)

Термін подачі тендерних пропозицій: February 12, 2025
Інформація про замовника
БО БФ Посмішка ЮА

Благодійний фонд

Всі тендери компанії
Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання
Послуги, які надає організація та проєктний менеджмент
Видимість та впізнаваність організації (PR та комунікації, адвокація)
Тип послуги
Тренінг
Тема послуги
Адвокація
Гендерні питання
Комунікація та PR
Проєктний менеджмент
Психологічні консультації
Область реалізації тендеру
Дніпро
Опис тендеру

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» просить надати комерційну пропозицію на послуги з оргінізації заходу згідно Додатків №1,2,3,4,5,6  (Лоту №1,2,3,4,5,6)

Дата Запиту: 22.01.2025

Відповідальний спеціаліст із закупівель: Карина Овсяннікова, тел. +380660913830, procurement@posmishka.org.ua

Закупівля в рамках проєкту: CARE Ukraine: Strengthening the voice of women in communities - Посилення голосу жінок в громадах   

Мета проведення заходу: Організація та проведення заходів

Дата проведення заходу: лютий 2025 - травень 2025 Бажане місце проведення заходу: м.Дніпро та Дніпропетровська область              

Валюта розрахунків: Оплату послуг буде здійснено в національній валюті України у безготівковій формі. Кількість Додатків (Лотів) до Запиту: 6

Термін подання комерційної пропозиції: до 12.02.2025 р. до 23-59 включно на ел.адресу rfp@posmishka.org.ua з темою листа «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ_НАЗВА ПОСТАЧАЛЬНИКА_ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХОДУ».

Вимоги до постачальника: Постачальник має бути суб‘єктом підприємницької діяльності який належним чином зареєстрований за Законодавством України на підконтрольній Україні території не менше 12 місяців; має досвід роботи у відповідній сфері, має КВЕД, які відповідають Запиту; має можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом.
Перелік супроводжуючих документів:
- договір з найменуванням послуги згідно з КВЕД;
- специфікації за кількістю замовлених послуг;
- рахунок із найменуванням послуги згідно з КВЕД;
- акт виконаних послуг із найменуванням послуги згідно з КВЕД;
- розрахунок витрат (документ, у якому порядково вказано суму за кожною лінією витрат);
- програма заходу на кожний захід/день окремо;
- звіт тренера/організатора/відповідальної особи за проведення заходу (після проведення заходу);
- списки реєстрації на кожен день;
- меню з детальним зазначенням блюд, вартості, ваги, кількості та подібне;
- відомість виплати компенсації за проїзд з підписами отримувачів компенсації та копіями квитків або маршрутный лист. Для учасників з інших міст компенсація квитків (потяг: купе, плацкарт; Інтерсіті: 2 клас; автобус) буде проведена лише за наявності квитків (оригінали, копія у зворотному напрямку). Квитки можуть бути з пересадкою, але усі вони мають бути придбані виключно в касі або через офіційні сервіси, мають мати належне оформлення, печатку, дані перевізника, номер та серію квитка тощо. Витрати на подорож власним авто не компенсуються;
- фото звіт із заходу/ посилання на відео.
Комерційна пропозиція має бути оформлена згідно "Зразку" та містити наступну інформуцію:

1.        Пропозицію (калькуляція), яка повинна відповідати вимогам викладених у Додатку(-ах) (Лотах). Окремо вказати вартість участі одного учасника;
2.        Умови оплати;
3.        Терміни дії пропозиції;
4.        Пропозиція має бути оформлена українською мовою, скріплена підписом та печаткою;
5.        Реєстраційні документи:
●        копія паспорта громадянина України - сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено зареєстроване місце проживання або копія  ID-    паспорта з витягом із Єдиного державного демографічного реєстру (для фізичних осіб, ФОПів та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
●        копія довідки РНОКПП (для фізичних осіб та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
●        виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
●        статут або інший установчий документ (остання редакція) (для юридичних осіб);
●        документ, що підтверджує право підпису уповноваженої особи (для юридичних осіб);
●        копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ (для платників ПДВ);
●        копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
●        довідка про банківські реквізити;
●        довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених ч. 1 та 2 ст. 17 ЗУ № 922, зокрема вчинення кримінальних правопорушень, скоєних з корисливих мотивів, вчинення антиконкурентних дій, корупційних правопорушень, вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми, відсутність заборгованісті у сплаті податків і зборів (обов'язкових платежів);
●         документи щодо фінансової звітності для оцінки фінансової спроможності Учасника:
• Податкову декларацію за 2023 р. та за 2024 р. (для ФОПів);
• Баланс на 31.12.2023 р. та на 30.09.2024 р. та Звіт про фінансові результати за 2023 р. та за 9 місяців 2024 р.;
• Обіг коштів на банківських рахунках за останні 12 місяців;
• Лист-гарантію щодо виконання обов’язків відповідно до умов тендеру.
●        гарантійний лист про те, що товар не виробляється на території російської федерації та/або республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території російської федерації та республіки білорусь (якщо в рамках проведення заходів планується придбання товарів);
●         референс-лист;
●         рекомендаційні листи щодо виконання подібних угод (мінімум 2 листи).
Вимоги до Учасника, щодо наявності відповідного досвіду, рекомендаційних та референс-листів: 1) Учасник має надати не менше двох рекомендаційних листів від своїх Клієнтів, яким була надана аналогічна послуга чи товар в період 24 місяців до дати тендеру;
2) Рекомендаційний лист має містити вичерпну інформацію про наступне – Назва Отримувача, строк поставки, обсяг поставки (в грошах чи одиницях), умови оплати на яких були проведені поставки, загальне враження чи оцінка отримувачем співпраці;
3) До розгляду допускаються лише рекомендаційні листи видані на Учасника з вказанням його, як сторони виконання зобов’язань, листи щодо делегування чи передавання спільного досвіду з третьою особою, яка надає інформацію, що досвід її поставок може рахуватися досвідом Учасника не будуть прийняти до уваги, будуть рахуватися помилковими і такими, що не відповідають кваліфікаційним вимогам тендеру;
4) Інформація про загальний досвід – референс-лист має бути складений у форматі таблиці, яка містить наступну інформацію: повна назва клієнта, обсяг поставки за договором, посилання на договір (номер, дата), умови оплати за якими була здійснена поставка;
5) Надати інформацію щодо виконання поставок (не менше ніж як за 5 договорів за останні 36 місяців).

При рівних умовах перевагу буде надано постачальнику який запропонує наступне: 1. 100% відтермінування платежу;
2. Запропонує найкраще співвідношення ціни та якості надання послуг.

Надаючи комерційну пропозицію Постачальник надає згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, персональних даних (у т. ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які Постачальник надає про себе для забезпечення участі у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносин. Якщо до комерційної пропозиції не буде прикріплено вищезгадані документи, то така пропозиція може бути не розглянута.
Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» зберігає за собою право на те, щоб:
-  запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані (у Постачальників);
-  прийняти або відхилити будь-яку Комерційну пропозицію повністю або частково;
-  вступити у переговори з обраним Постачальником;
-  доручити реалізацію контрактів більш ніж одному Постачальнику в цілях здійснення часткової закупівлі.
 Постачальник може надати пропозицію згідно всіх Додатків до запиту, або частково (на один з Додатків).

У випадку, якщо постачальник надає свою пропозицію він заявляє і гарантує, що він і всі його субпідрядники будуть захищати людей від сексуального домагання і сексуальної експлуатації, термін «сексуальна експлуатація» має значення будь - якого зловживання, чи спроби зловживання уразливим становищем, владою або довірою з метою сексуальної експлуатації, включаючи, але не обмежуючись, набуття грошової, соціальної чи політичної вигоди від сексуальної експлуатації інших. Подібним чином, термін «сексуальне домагання» має значення фізичної дії чи погрози сексуального характеру, як з використанням сили, так і в нерівних чи примусових умовах».

БО БФ «Посмішка ЮА» докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.
Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників тендерів, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту:  hotline@posmishka.org,ua або за тел: +380503211288 «гаряча лінія».

Додатки №1,2,3,4,5,6 до Запиту прикріплені окремим файлом.

Вимоги до провайдерів

Вимоги до постачальника: Постачальник має бути суб‘єктом підприємницької діяльності який належним чином зареєстрований за Законодавством України на підконтрольній Україні території не менше 12 місяців; має досвід роботи у відповідній сфері, має КВЕД, які відповідають Запиту; має можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом.
Перелік супроводжуючих документів:
- договір з найменуванням послуги згідно з КВЕД;
- специфікації за кількістю замовлених послуг;
- рахунок із найменуванням послуги згідно з КВЕД;
- акт виконаних послуг із найменуванням послуги згідно з КВЕД;
- розрахунок витрат (документ, у якому порядково вказано суму за кожною лінією витрат);
- програма заходу на кожний захід/день окремо;
- звіт тренера/організатора/відповідальної особи за проведення заходу (після проведення заходу);
- списки реєстрації на кожен день;
- меню з детальним зазначенням блюд, вартості, ваги, кількості та подібне;
- відомість виплати компенсації за проїзд з підписами отримувачів компенсації та копіями квитків або маршрутный лист. Для учасників з інших міст компенсація квитків (потяг: купе, плацкарт; Інтерсіті: 2 клас; автобус) буде проведена лише за наявності квитків (оригінали, копія у зворотному напрямку). Квитки можуть бути з пересадкою, але усі вони мають бути придбані виключно в касі або через офіційні сервіси, мають мати належне оформлення, печатку, дані перевізника, номер та серію квитка тощо. Витрати на подорож власним авто не компенсуються;
- фото звіт із заходу/ посилання на відео.
Комерційна пропозиція має бути оформлена згідно "Зразку" та містити наступну інформуцію:

1.        Пропозицію (калькуляція), яка повинна відповідати вимогам викладених у Додатку(-ах) (Лотах). Окремо вказати вартість участі одного учасника;
2.        Умови оплати;
3.        Терміни дії пропозиції;
4.        Пропозиція має бути оформлена українською мовою, скріплена підписом та печаткою;
5.        Реєстраційні документи:
●        копія паспорта громадянина України - сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено зареєстроване місце проживання або копія  ID-    паспорта з витягом із Єдиного державного демографічного реєстру (для фізичних осіб, ФОПів та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
●        копія довідки РНОКПП (для фізичних осіб та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
●        виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
●        статут або інший установчий документ (остання редакція) (для юридичних осіб);
●        документ, що підтверджує право підпису уповноваженої особи (для юридичних осіб);
●        копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ (для платників ПДВ);
●        копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
●        довідка про банківські реквізити;
●        довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених ч. 1 та 2 ст. 17 ЗУ № 922, зокрема вчинення кримінальних правопорушень, скоєних з корисливих мотивів, вчинення антиконкурентних дій, корупційних правопорушень, вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми, відсутність заборгованісті у сплаті податків і зборів (обов'язкових платежів);
●         документи щодо фінансової звітності для оцінки фінансової спроможності Учасника:
• Податкову декларацію за 2023 р. та за 2024 р. (для ФОПів);
• Баланс на 31.12.2023 р. та на 30.09.2024 р. та Звіт про фінансові результати за 2023 р. та за 9 місяців 2024 р.;
• Обіг коштів на банківських рахунках за останні 12 місяців;
• Лист-гарантію щодо виконання обов’язків відповідно до умов тендеру.
●        гарантійний лист про те, що товар не виробляється на території російської федерації та/або республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території російської федерації та республіки білорусь (якщо в рамках проведення заходів планується придбання товарів);
●         референс-лист;
●         рекомендаційні листи щодо виконання подібних угод (мінімум 2 листи).
Вимоги до Учасника, щодо наявності відповідного досвіду, рекомендаційних та референс-листів: 1) Учасник має надати не менше двох рекомендаційних листів від своїх Клієнтів, яким була надана аналогічна послуга чи товар в період 24 місяців до дати тендеру;
2) Рекомендаційний лист має містити вичерпну інформацію про наступне – Назва Отримувача, строк поставки, обсяг поставки (в грошах чи одиницях), умови оплати на яких були проведені поставки, загальне враження чи оцінка отримувачем співпраці;
3) До розгляду допускаються лише рекомендаційні листи видані на Учасника з вказанням його, як сторони виконання зобов’язань, листи щодо делегування чи передавання спільного досвіду з третьою особою, яка надає інформацію, що досвід її поставок може рахуватися досвідом Учасника не будуть прийняти до уваги, будуть рахуватися помилковими і такими, що не відповідають кваліфікаційним вимогам тендеру;
4) Інформація про загальний досвід – референс-лист має бути складений у форматі таблиці, яка містить наступну інформацію: повна назва клієнта, обсяг поставки за договором, посилання на договір (номер, дата), умови оплати за якими була здійснена поставка;
5) Надати інформацію щодо виконання поставок (не менше ніж як за 5 договорів за останні 36 місяців).

Хто отримуватиме послугу
Команда організації
Контактна особа організації
Карина Овсяннікова
+380 66 091 3830
Кількість учасників
10-20
Запит на участь у тендері на послуги з орг.заходу (6 лотів)-1.pdf
Завантажено: January 22, 2025 | 15:20
Запит на участь у тендері на послуги з орг.заходу (6 лотів).xlsx
Завантажено: January 22, 2025 | 15:20
Прийом пропозицій

Термін подачі тендерних пропозицій:

February 12, 2025