Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» просить надати комерційну пропозицію на послуги з організації заходів згідно Лота (-ів)
Дата Запиту: 17.12.2024
Відповідальний спеціаліст із закупівель: Лисенко Ігор 0639735550 ihor.lysenko@posmishka.org.ua
Закупівля в рамках проєкту: Підтримка вразливих домогосподарств та постраждалих від конфлікту громад для задоволення базових потреб в Миколаївській та Запорізькій областях
Мета проведення заходу: Проведення групових та індивідуальних онлайн супервізій для спеціалістів
Дати проведення заходів: до 30.05.2026
Валюта розрахунків: Оплату послуг буде здійснено в національній валюті України у безготівковій формі.
Кількість Додатків (Лотів) до Запиту: 2
Термін подання комерційної пропозиції: до 23.12.2024. до 16:00 включно на ел.адресу procurement@posmishka.org.ua з темою листа «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ_НАЗВА ПОСТАЧАЛЬНИКА_ОРГАНІЗАЦІЯ ОНЛАЙН СУПЕРВІЗІЇ __________».
Вимоги до постачальника: "Постачальник має бути суб‘єктом підприємницької діяльності який належним чином зареєстрованим за Законодавством України на підконтрольній Україні території; має досвід роботи у відповідній сфері, має КВЕД які відповідають Запиту; має можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом.
Перелік супроводжуючих документів:
- резюме;
- договір з найменуванням послуги згідно з КВЕД;
- специфікації за кількістю замовлених послуг, на кожну послугу детальна специфікація (наприклад, специфікація 1 ""Послуги тренера""; Специфікація 2 ""Харчування"" тощо);
- рахунок із найменуванням послуги згідно з КВЕД;
- акт виконаних послуг із найменуванням послуги згідно з КВЕД;
- розрахунок витрат (документ, у якому порядково вказано суму за кожною лінією витрат);
- програма заходу на кожний захід/день окремо;
- звіт тренера/організатора/відповідальної особи за проведення заходу (після проведення заходу);
- списки реєстрації на кожен день;
- меню з детальним зазначенням блюд, вартості, ваги, кількості та подібне;
- відомість виплати компенсації за проїзд з підписами отримувачів компенсації та копіями квитків або маршрутный лист. Для учасників з інших міст компенсація квитків (потяг: купе, плацкарт; Інтерсіті: 2 клас; автобус) буде проведена лише за наявності квитків в обидві сторони (оригінали, копія у зворотному напрямку). Квитки можуть бути з пересадкою, але усі вони мають бути придбані виключно в касі або через офіційні сервіси, мають мати належне оформлення, печатку, дані перевізника, номер та серію квитка тощо. Витрати на подорож власним авто не компенсуються;
- фото звіт із заходу/ посилання на відео."
"Комерційна пропозиція має бути оформлена згідно ""Зразку"" та містити наступну інформацію:
" "1. Пропозицію (калькуляція), яка повинна відповідати вимогам викладених у Додатку(-ах). Окремо вказати вартість участі одного учасника;
2. Умови оплати;
3. Терміни дії пропозиції;
4. Пропозиція має бути оформлена українською мовою, скріплена підписом та печаткою;
5. Реєстраційні документи :
● копія паспорта громадянина України - сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено зареєстроване місце проживання або копія ID- паспорта з витягом із Єдиного державного демографічного реєстру (для фізичних осіб, ФОПів та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
● копія довідки РНОКПП (для фізичних осіб та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
● виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
● статут або інший установчий документ (остання редакція) (для юридичних осіб);
● документ, що підтверджує право підпису уповноваженої особи (для юридичних осіб);
● копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ (для платників ПДВ);
● копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
● довідка про банківські реквізити;
"
Термін подачі тендерних пропозицій: