Конкурс на відбір експерта(-ки)-консультанта(-ки) по розробці комунікаційного плану Фонду

Термін подачі тендерних пропозицій: July 7, 2024
Інформація про замовника
Херсонський обласний благодійний фонд "Об'єднання"

Фонд «Об’єднання» був створений у 2011 році з метою покращення взаємовідносин у суспільстві задля встановлення демократичного громадянського суспільства в Україні, сприяння дотриманню прав людини та захисту населення від негативних явищ. Фонд виконує свою діяльність, спрямовану на протистояння російському повномасштабному вторгненню в Україну, підтримку мирного населення, яке було вимушене залишатися в тимчасовій окупації, а також у прифронтових деокупованих громадах Херсонщини, посилення громадської безпеки у громадах, допомогу ДСНС, поліції, та налагодженню координації та взаємодії між різними стейкхолдерами задля відновлення соціальних зв’язків, довіри, співпраці та реконструкції.

Всі тендери компанії
Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання
Видимість та впізнаваність організації (PR та комунікації, адвокація)
Тип послуги
Інше
Тема послуги
SMM
Комунікація та PR
Маркетинг
Стратегічне планування
Цифровий маркетинг
Область реалізації тендеру
Херсон
Опис тендеру

Херсонський обласний благодійний фонд «Об’єднання» (надалі - Фонд) задля підвищення ефективності комунікації з цільовою аудиторією та партнерами Фонду, збільшення впізнаваності Фонду в інформаційному просторі Херсонщини та зміцнення зав’язків із зацікавленими сторонами завдяки зрозумілій та цілеспрямованій комунікації - шукає експерта(-ку)-консультанта(-ку) по розробці комунікаційного плану Фонду.

Строки надання послуг: у період з 15 липня по 31 серпня 2024 (конкретний графік зустрічей, консультацій та робочих сесій буде узгоджено з відібраним експертом(-кою)-консультантом(-кою)).

Формат співпраці з експертом(-кою)-консультантом(-кою): онлайн зустрічі та сесії з персоналом Фонду, консультації, спільна робота над комунікаційним планом та супутніми матеріалами.

Очікувані результати та вимоги

 

Очікувані результати від співпраці з експертом(-кою)-консультантом(-кою):

  • Розроблений комунікаційний план Фонду, який включає в себе визначені канали комунікації, стратегії популяризації діяльності, публікації новин та матеріалів на сайті та у соціальних медіа.

  • Ознайомлення з рекомендаціями щодо кращих практик з комунікацій та зразки матеріалів для впровадження комунікаційного плану.

  • Визначена цільова аудиторія, її інтереси та переваги для належного позиціонування Фонду в інформаційному просторі Херсонської області.

 

Очікувані результати від розробки та впровадження комунікаційного плану у діяльність Фонду:

  • Збільшення впізнаваності Фонду в інформаційному просторі Херсонщини.

  • Зміцнення зав’язків із зацікавленими сторонами, цільовою аудиторією, партнерами та іншими зацікавленими групами завдяки зрозумілій та цілеспрямованій комунікації.

  • Збільшено кількість підписників Фонду у Facebook.

  • Створення Instagram сторінки Фонда  та, за потреби, в інших каналах комунікації.

  • Збільшення обізнаності громадськості про діяльність Фонду завдяки систематичній та цілеспрямованій комунікації.

  • Покращення репутації та впливу Фонду в Херсонській області через ефективне позиціонування в інформаційному просторі.

  • Залучення більшої уваги до діяльності Фонду з боку зацікавлених сторін, потенційних партнерів та донорів.

  • Підвищення інтересу громадськості до участі у проєктах та ініціативах, що реалізує Фонд, завдяки ефективній комунікації та публікаціям.

  • Залучення нових зацікавлених осіб, волонтерів, та партнерів через ефективний інформаційний супровід у мережі Інтернет.

Конкурсні процедури

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення. Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг.

Для участі в конкурсі потрібно надіслати такі документи:

  1. Резюме виконавця.

  2. Супровідний лист, що описує досвід та кваліфікацію.

  3. Контактні дані 2 осіб, які можуть надати рекомендації.

  4. Попередній план співпраці та роботи з нашим Фондом.

  5. Цінова пропозиція.

  6. Реєстраційні документи ТОВ/ФОП, які підтверджують державну реєстрацію та податковий статус.

Всі документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані на електронні адреси: office@fundunion.org, si@fundunion.org

У темі листа вказати «Експерт(-ка) по розробці комунікаційного плану - назва учасника» до 18:00 7 липня 2024.  Всі конкурсні пропозиції, отримані Фондом після кінцевого терміну їх подання, а саме після 18:00 7 липня 2024, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця конкурсу, відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному оголошенні. Результати конкурсу будуть повідомлені Фондом учасникам конкурсу шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

 

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  • Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення.

  • Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення.

  • Якість опису послуг та відповідність очікуванням організатора.

  • Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання послуг.

 

Строки та дедлайни

  • Остання дата подання пропозицій: 7 липня 2024, 18:00

  • Питання щодо конкурсу: до 3 липня 2024, 18:00

  • Результати про відбір: до 15 липня 2024

  • Надання послуг відібраним експертом(-кою)-консультантом(-кою): у період з 15 липня по 31 серпня 2024 (конкретний графік зустрічей, консультацій та робочих сесій буде узгоджено з відібраним експертом(-кою)-консультантом(-кою))

Питання щодо конкурсу можна направляти на пошту office@fundunion.org

Вимоги до провайдерів

Вимоги до експерта(-ки)-консультанта(-ки):

  • Розуміння специфіки роботи організацій громадянського суспільства в Україні.

  • Досвід роботи не менше 3 років у сфері стратегічних комунікацій або створення бренду, або супутньої діяльності (з надання консультацій з розробки та проведення SMM/цифрових маркетингових кампаній, PR-кампаній, розробки стратегій брендингу державних та приватних установ та інше, включаючи графічний дизайн).

  • Наявність успішно реалізованих проєктів у даній сфері.

  • Високий рівень експертизи у PR, маркетингу та цифрових комунікаціях.

  • Здатність працювати у визначені терміни та дотримуватися узгодженого бюджету.

  • Бути офіційно зареєстрованими в Україні – ФОП або ТОВ 3ї групи оподаткування, не платником ПДВ.

Хто отримуватиме послугу
Команда організації
Контактна особа організації
Об'єднання Фонд
+38000000000
Кількість учасників
1-10
Повне оголошення - Конкурс на відбір експерта з розробки комунікаційного плану.pdf
Завантажено: June 21, 2024 | 15:21
Завершено

Термін подачі тендерних пропозицій:

July 7, 2024