Розробка фандрейзингової політики, структури управління та операційного плану UMSF

Термін подачі тендерних пропозицій: July 24, 2025
Інформація про замовника
Громадська організація "Інтерньюз-Україна"

Працюємо у трьох напрямах: розвиток медіа, стратегічні комунікації, інформаційна безпека. Непорушні принципи нашої роботи: інновації, професіоналізм, ефективність. Служити українському суспільству – наш незмінний пріоритет з 1996 року.

Всі тендери компанії
Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання
Місія та стратегічне планування
Врядування, структура та стилі управління
Фінансова життєздатність та мобілізація ресурсів
Тип послуги
Консультація
Тема послуги
Комунікація та PR
Операційне планування
Організаційний менеджмент
Планування
Фінансова сталість організацій
Область реалізації тендеру
Вся Україна
Опис тендеру

Оголошує: ГО «Інтерньюз-Україна»
В рамках: підготовки до грантової заявки на платформі ІСАР «Єднання»
Ініціатива: The Ukrainian Media and Society Fund (UMSF)
Тривалість робіт: вересень – листопад 2025 р.

Метою є підготовка основного пакету внутрішніх документів, які формують основу інституційної спроможності UMSF:

  • фандрейзингова політика,

  • структура управління та модель правління,

  • операційний план на перший рік діяльності.

    Очікувані результати:

    • Фандрейзингова політика: типи джерел, ризики, принципи залучення фінансування;

    • Документована структура правління (ролі, відповідальність, підзвітність);

    • Річний операційний план з KPI, етапами запуску діяльності та відповідальними;

    • Проведення щонайменше 2-х зустрічей/сесій з командою Фонду для узгодження логіки документів.

    Вимоги до кандидата:

    • Досвід підготовки політик і організаційних документів для ОГС, фондів, донорських структур;

    • Знання принципів роботи фандрейзингу, включаючи міжнародну практику;

    • Практичний досвід фасилітації стратегічного планування.

    Вимоги до послуг та умови оплати

    Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

    Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП). 

    Пакет документів:

    1. Резюме;

    2. Портфоліо;

    3. Цінова пропозиція.

    Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи). 

    Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

Вимоги до провайдерів

Основні критерії вибору переможців:

· Раціональна фінансова пропозиція.

· Готовність виконувати роботи й забезпечувати доставку продукції у визначені терміни.

· Підтверджений досвід у сфері надання послуг/товарів.

· Якість надання послуг.

· Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Заявки приймаються до 24.07.2025

Хто отримуватиме послугу
Команда організації
Кількість учасників
1-10
Завершено

Термін подачі тендерних пропозицій:

July 24, 2025