Як розробити комунікаційну стратегію
Тренінг для фахівців із комунікацій громадських і міжнародних організацій, а також державних установ. Для тих, хто в межах своїх професійних обов’язків і проектів бере участь у створенні комунікаційних стратегій.
У програмі:
Ситуаційний аналіз: Контекст, в якому розробляється стратегія; Продукт/Проект/Бренд; Цільова аудиторія та стейкхолдери; Що таке інсайт. Як його знайти?; Минулий досвід. Чому нам це потрібно?
Комунікаційна стратегія: Комунікаційні завдання; Комунікаційні повідомлення; Креативна концепція. Big Idea
Вибір каналів комунікації, у тому числі медіа та цифрові канали
Втілення комунікаційної стратегії: Комунікаційний план. Бюджет і ресурси; Оцінка ризиків, KPI’s, звітність
Деталі
Країна, Місто
Київ, УкраїнаЧлен провайдера який надає послугу
Делікатна ІветтаКонтактна особа організації
Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання
Тип послуги
ТренінгТема послуги
Посилання на сайт та соціальні мережі