Розробка позиціонування та концепцій

Верифіковано

Якщо ви на етапі формування майбутнього проєкту або комунікаційної креативної кампанії, я можу допомогти вигадати цікаву та ефективну концепцію або ж “дошліфувати” вже наявну. Іноді є класна ідея, але не вистачає деталей, розкладання по поличках або ж свіжого критичного погляду. Саме в таких ситуаціях я буду корисною.

Для розуміння:

➔ Позиціювання — це документ або презентація, що містить визначення візії, місії, цінностей, конкурентних переваг, напрямів роботи, комунікаційних цілей, цільової аудиторії, каналів комунікації, ключових меседжів, правил комунікації. Це основне, проте залежно від специфіки вашої роботи можуть бути додаткові пункти. Позиціонування — це те, як ви транслюєте себе світу, перелік всієї ключової інформації про вас і ваші комунікації. Найчастіше позиціонування — це частина комунікаційної стратегії.

➔ Концепція — це документ або презентація, що містить опис ідеї (програми, проєкту, події, кампанії). Обовʼязково має бути зазначено: суть та ціль ідеї, цільова аудиторія, формат, референси. Концепція — це вирішення конкретного запиту, креативне рішення на актуальний виклик.

Покроково, як ми будемо працювати:

➔ зустріч-знайомство;

➔ формування брифу;

➔ дослідження середовища;

➔ командний брейншторм з моєю модерацією;

➔ за потреби — додаткове дослідження і ще одна командна зустріч;

➔ фіналізація напрацювань і презентація вашій команді;

➔ за потреби — доопрацювання;

➔ подальша реалізація (якщо це концепція проєкту, наприклад).

За потреби я також можу супроводжувати або координувати вашу команду під час реалізації концепції\проєкту, це можна обговорювати окремо.

Також після формування позиціонування можна працювати над комунікаційною стратегією, якщо на це є запит.

Також ви можете звертатися до мене за зворотним звʼязком на вже сформовану комунікаційну стратегію чи план комунікаційного супроводу окремого проєкту, програми, події. Це відбуватиметься у рамках разової консультації та, якщо потрібно, додаткового письмового аналізу з рекомендаціями.

У своїй роботі я дотримуюся правил асертивної комунікації та тримаю у фокусі мету нашої взаємодії. Я намагаюся триматися конструктивної сторони і завжди схиляю на неї своїх партнерів, клієнтів, колег. Також я завжди орієнтуюся на результат і намагаюся наперед продумати шляхи та інструменти, за допомогою яких ми зможемо виміряти ефективність роботи. Проте без налаштованого процесу не буде результату. Це правило працює як і на нашу з вами взаємодію, так і на вашу “внутрішню кухню”.

Тож для мене важливо:

➔ фіксувати домовленості та проговорювати очікування;

➔ працювати за планом;

➔ визначати реалістичні дедлайни та дотримуватися них;

➔ регулярно синхронізуватися та тримати в курсі оновлень;

➔ забезпечувати захист персональних даних, даних організації;

➔ чесно та відверто надавати\отримувати зворотний звʼязок, не переступаючи особистих меж.

Якщо вам усе це резонує, ми точно спрацюємось!

Деталі

Країна, Місто

Корнин, Рівненський район, Рівненська область, Україна

Член провайдера який надає послугу

Гоч Поліна

Контактна особа організації

Поліна Гоч
+380 68 059 9081

Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання

Місія та стратегічне плануванняПослуги, які надає організація та проєктний менеджментВидимість та впізнаваність організації (PR та комунікації, адвокація)

Тип послуги

Фасилітаційна сесія

Тема послуги

SMM Комунікація та PR Пошук та прийняття рішень Розробка нових послуг Стратегічне планування

Посилання на сайт та соціальні мережі

Поділитися