Забезпечення онлайн присутності
Основні елементи забезпечення онлайн-присутності:
Розробка стратегії онлайн-присутності — допомога в створенні стратегії, яка включає визначення цільової аудиторії, вибір платформ (соціальні мережі, вебсайти, блоги, форуми, інші онлайн-ресурси) та розробку контенту, що відповідає інтересам і потребам цієї аудиторії.
Управління соціальними мережами — створення та ведення акаунтів на ключових соціальних платформах (Facebook, Instagram, LinkedIn, X тощо), розробка контент-планів, створення регулярних постів, залучення підписників і взаємодія з ними для розвитку аудиторії.
Контент-маркетинг — створення цікавого, корисного та цінного контенту (тексти, зображення, відео, інфографіка), який відповідає стратегічним цілям клієнта та стимулює взаємодію з аудиторією.
SEO та оптимізація вебсайтів — покращення видимості в пошукових системах (Google, Bing тощо) за допомогою стратегії SEO, що включає в себе аналіз ключових слів, оптимізацію контенту, технічне SEO та інші методи для підвищення органічного трафіку.
E-mail маркетинг — створення та розсилання персоналізованих e-mail кампаній для взаємодії з цільовою аудиторією, інформування про новини, акції, події чи продукти та послуги.
Аналіз та моніторинг ефективності — постійне відстеження та аналіз результатів онлайн-діяльності, оцінка ефективності кампаній через такі метрики, як охоплення, залучення, трафік, конверсії та інші показники, щоб коригувати стратегію в реальному часі.
Кризове управління в онлайн-просторі — підготовка до можливих кризових ситуацій, відстеження негативних відгуків чи повідомлень в Інтернеті та розробка стратегії реагування для мінімізації шкоди репутації.
Деталі
Країна, Місто
Київ, УкраїнаЧлен провайдера який надає послугу
Сидій ОльгаКонтактна особа організації
Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання
Тип послуги
ІншеТема послуги
Посилання на сайт та соціальні мережі