Стратегічна модерація

Верифіковано

Формат: 2 послідовні воркшопи із командою Замовника

Складові розробки:

– перша зустріч: case studies/ штормінг Brand wheel + Архетип бренда/ Технології створення назв (в залежності від потреб проєкту)

– в перервах між сесіями – індивідуальна робота команди Замовника в заданому темплейті

– друга зустріч: валідація/визначення з фінальними варіантами/ фіналізація Brand wheel + Архетип бренда

Результат (для розробки назви або для створення стратегії/ідеї продукту командою замовника:

– Brand wheel + Архетип бренда/ Технології створення назв

– валідація/визначення з фінальними варіантами та/ або фіналізація Brand wheel + Архетип бренда

Деталі

Країна, Місто

Київ, Україна

Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання

Місія та стратегічне плануванняСпроможність адаптуватисьРозбудова партнерств та співпраціПослуги, які надає організація та проєктний менеджментВидимість та впізнаваність організації (PR та комунікації, адвокація)

Тип послуги

Інше

Тема послуги

Маркетинг Планування Пошук та прийняття рішень Розробка нових послуг Стратегічне планування

Посилання на сайт та соціальні мережі

Поділитися