Стратегічна модерація
Формат: 2 послідовні воркшопи із командою Замовника
Складові розробки:
– перша зустріч: case studies/ штормінг Brand wheel + Архетип бренда/ Технології створення назв (в залежності від потреб проєкту)
– в перервах між сесіями – індивідуальна робота команди Замовника в заданому темплейті
– друга зустріч: валідація/визначення з фінальними варіантами/ фіналізація Brand wheel + Архетип бренда
Результат (для розробки назви або для створення стратегії/ідеї продукту командою замовника:
– Brand wheel + Архетип бренда/ Технології створення назв
– валідація/визначення з фінальними варіантами та/ або фіналізація Brand wheel + Архетип бренда
Деталі
Країна, Місто
Київ, УкраїнаЧлен провайдера який надає послугу
Бестужев ПавлоКонтактна особа організації
Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання
Тип послуги
ІншеТема послуги
Посилання на сайт та соціальні мережі