Створення чи оновлення комунікаційної стратегії

Верифіковано

Етап 1: опитування команди, аналіз комунікацій ГО та внутрішніх комунікаційних документів, аналіз комунікацій конкурентів, аналіз ставлення бенефіціарів та конкурентів до організації.

Етап 2: планування комунікаційної сесії, фіналізація формату та очікуваних результатів.

Етап 3: проведення 1 чи 2 денної сесії (офлайн чи онлайн).

Етап 4: формування чернетки комунікаційних документів за результатами сесії.

Етап 5: 2-годинний супровід з впровадження комунікаційної стратегії.

Деталі

Країна, Місто

Київ, Україна

Член провайдера який надає послугу

Анна Пихтіна

Контактна особа організації

Пихтіна Анна
+380 93 089 8342

Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання

Видимість та впізнаваність організації (PR та комунікації, адвокація)

Тип послуги

Тренінг

Тема послуги

SMM Комунікація та PR Планування Цифровий маркетинг

Посилання на сайт та соціальні мережі

Поділитися