Створення чи оновлення комунікаційної стратегії
Верифіковано
Етап 1: опитування команди, аналіз комунікацій ГО та внутрішніх комунікаційних документів, аналіз комунікацій конкурентів, аналіз ставлення бенефіціарів та конкурентів до організації.
Етап 2: планування комунікаційної сесії, фіналізація формату та очікуваних результатів.
Етап 3: проведення 1 чи 2 денної сесії (офлайн чи онлайн).
Етап 4: формування чернетки комунікаційних документів за результатами сесії.
Етап 5: 2-годинний супровід з впровадження комунікаційної стратегії.
Деталі
Країна, Місто
Київ, УкраїнаЧлен провайдера який надає послугу
Анна ПихтінаКонтактна особа організації
Пихтіна Анна
Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання
Видимість та впізнаваність організації (PR та комунікації, адвокація)
Тип послуги
ТренінгТема послуги
SMM Комунікація та PR Планування Цифровий маркетинг
Посилання на сайт та соціальні мережі