Розробка PR-стратегії
Не хочете “зливати” бюджет невідомо куди? Комунікації не працюють? А чи є у вас чітка PR-стратегія? Це основоположний документ, з розробки якого ми радимо починати роботу будь-якої організації. Це – ваш компас у зовнішньому світі, він визначатиме напрямок руху і всі подальші дії. Розробка PR стратегії передбачає певний алгоритм, послідовність дій з чіткими цілями. Зазвичай PR-стратегія розробляється на конкретний термін, у середньому від пів року до 3-х років.
В процесі її написання необхідно відповісти на такі питання:
Хто наша аудиторія? (для кого ми це робимо)
Чому у нас купуватимуть чи користуватимуться нашими послугами?
Що при цьому про нас думатимуть?
Якими ми хотіли б бути в очах нашої аудиторії?
Що ми хочемо отримати у результаті?
Розробку PR-стратегії наша агенція проводить у кілька етапів. Покроково це виглядає наступним чином:
Визначаємо поточний стан справ – аналізуємо репутацію компанії, сильні й слабкі місця, особливості, що вирізняють її з-поміж конкурентів.
Ставимо цілі – чіткі та досяжні. Для них визначаємо конкретні терміни.
Визначаємо цільову аудиторію – стать, вік, соціальний статус.
Формулюємо ключові повідомлення, визначаємо ризики та необхідні превентивні заходи.
Аналізуємо конкурентів.
Обираємо інструменти для роботи – визначаємо механізми та канали комунікацій.
Розробляємо PR – план та систему оцінки результатів.
Плануємо бюджет.
Так буває, що розроблена PR стратегія не працює. У такому випадку радимо перевірити, чи не припустилися ви наступних помилок:
інструменти не відповідають поставленій меті;
канали комунікацій обмежені. Наприклад просування здійснюється лише через соцмережі.
не проводиться моніторинг поточного стану справ, ставлення цільової аудиторії до товару чи бренду;
нечіткість виконання PR-стратегії.
Детальна і правильно розроблена PR-стратегія підвищує впізнаваність бренду, покращує його репутаційну та іміджеву історію, зміцнює лояльність аудиторії.
Деталі
Країна, Місто
Київ, УкраїнаЧлен провайдера який надає послугу
Колодій УлянаКонтактна особа організації
Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання
Тип послуги
ІншеТема послуги
Посилання на сайт та соціальні мережі