Проведення тренінгів та вебінарів щодо формування ефективнихкомунікацій
Підготовка теоретико-роз'яснювальної інформації під конкретного замовника (організацію): що таке комунікаційна стратегія, що вона має включати, хто такі стейкголдери, як здійснювати аналіз інформаційного поля, які є канали взаємодії, як вимірювати ефективність комунікацій. (За умови якщо комунікаційна стратегія відсутня або знаходиться у "сирому вигляді").
Аналіз наявної комунікаційної стратегії.
Розбір проблемних питань пов'язаних з побудовою ефективних комунікацій.
Встановлення та роз'яснення причинно-наслідкових зв'язків між внутрішніми та зовнішніми комунікаціями.
Розбір кризових ситуацій, інструменти з управління репутаційними ризиками.
Складові бренду організації та персонального бренду її керівників/працівників/членів.
Надання рекомендацій щодо покращення комунікаційної стратегії.
Деталі
Країна, Місто
Київ, УкраїнаСфера організаційного розвитку ІСАР Єднання
Тип послуги
ТренінгТема послуги
Посилання на сайт та соціальні мережі
