Комунікаційна стратегія

Верифіковано

Комунікаційна стратегія — це стратегічний документ, який створюється з метою посилення взаємодії, розширення співпраці, розвитку довіри та лояльності між організацією та цільовою аудиторією і стейкхолдерами, а також задля системного комунікаційного супроводу втілення стратегічних цілей організації.

Розроблення комунікаційної стратегії включає:

  • комунікаційний аудит (заповнення брифу, проведення інтерв'ю, кабінетне дослідження)

  • проведення стратегічних сесій (онлайн/офлайн)

  • написання документа комунікаційної стратегії, який включатиме:

    • результати аудиту (PEST, McKinsey 7C, SWOT тощо)

    • визначення комунікаційних цілей та завдань

    • портрети цільової аудиторії

    • матрицю стейкхолдерів

    • комунікаційний план/матрицю (комунікаційні повідомлення, контент-план, рубрикування, тон комунікації на різних каналах для різної ЦА)

    • карту комунікаційних ризиків

    • план моніторингу та оцінки ефективності

Термін виконання — 3+ місяці.

Деталі

Країна, Місто

Велика Багачка, Миргородський район, Полтавська область, Україна

Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання

Видимість та впізнаваність організації (PR та комунікації, адвокація)

Тип послуги

Фасилітаційна сесія

Тема послуги

SMM Комунікація та PR Маркетинг Стратегічне планування Цифровий маркетинг

Посилання на сайт та соціальні мережі

Поділитися