Комунікаційна стратегія
Комунікаційна стратегія — це стратегічний документ, який створюється з метою посилення взаємодії, розширення співпраці, розвитку довіри та лояльності між організацією та цільовою аудиторією і стейкхолдерами, а також задля системного комунікаційного супроводу втілення стратегічних цілей організації.
Розроблення комунікаційної стратегії включає:
комунікаційний аудит (заповнення брифу, проведення інтерв'ю, кабінетне дослідження)
проведення стратегічних сесій (онлайн/офлайн)
написання документа комунікаційної стратегії, який включатиме:
результати аудиту (PEST, McKinsey 7C, SWOT тощо)
визначення комунікаційних цілей та завдань
портрети цільової аудиторії
матрицю стейкхолдерів
комунікаційний план/матрицю (комунікаційні повідомлення, контент-план, рубрикування, тон комунікації на різних каналах для різної ЦА)
карту комунікаційних ризиків
план моніторингу та оцінки ефективності
Термін виконання — 3+ місяці.
Деталі
Країна, Місто
Велика Багачка, Миргородський район, Полтавська область, УкраїнаСфера організаційного розвитку ІСАР Єднання
Тип послуги
Фасилітаційна сесіяТема послуги
Посилання на сайт та соціальні мережі