Студія

August 12, 2024

ISAR TALK: Використовувати не можна ігнорувати

Про тренди і факапи організацій громадського суспільства у роботі з соціальними мережами розмірковують консультантка з комунікацій Ксенія Дітчук та комунікаційна менеджерка ІСАР Єднання Катерина Баришева

Серед ключових повідомлень розмови такі:

▪️ Соціальні мережі – це необхідність. Всі ОГС мають проявлятися публічно та, перш за все, розуміти «де саме»? Наприклад, якщо ваша аудиторія надає перевагу групам у Viber, ви маєте йти туди та взаємодіяти.

▪️ Факапів у ОГС чимало, але все починається з обкладинки: ім’я сторінки і лінку, опис діяльності, контакти, сфера, територія впливу ОГС.

▪️ Важливим є зворотний зв’язок. За будь-якої можливості розмовляйте, пишіть повідомлення, коментуйте, лишайте реакції.

▪️ Створюючи допис задайте три запитання:

- який «Tone of Voice»,

- де я це опублікую (враховуйте правила, формат платформи),

- навіщо або «щоб що?

👀Запрошуємо до перегляду:

Комунікація та PR
Видимість та впізнаваність організації (PR та комунікації, адвокація)
Поділитися