Гончаренко Артем
February 21, 2024Перш за все, виберіть ЗМІ, в якому публікація буде найефективнішою.
У будь-якому разі підходити до питання публікації статті варто розумно, якщо, звичайно, Ви не хочете замість ефективного способу отримати зайві витрати.
Перш за все, виберіть ЗМІ, в якому публікація буде найефективнішою. Для початку варто зрозуміти аудиторію Вашого майбутнього PR-майданчика. Журнали видаються і для тих, хто не може жити без моди, і для тих, хто збирає машину в гаражі, і для тих, хто стежить за здоров'ям, шукає роботу, будує будинок... Хто він, Ваш покупець?
Аудиторія видання, яка прочитає статтю, може стати Вашими клієнтами. Тому подумайте, кого б Ви хотіли залучити.
Цільову аудиторію Вашого бізнесу визначити не складно. Завітайте до спільнот, які пов'язані з вашим профілем, і погляньте, хто проявляє максимальну активність. Пройдіться профілями цих людей, вивчіть фотографії, пости на стіні, подивіться, на кого підписані користувачі і в яких ще групах складаються.
Багато матеріалів на авторитетних ресурсах, які читає цільова аудиторія, приверне її увагу до Вашої компанії. В результаті тематика матеріалів дедалі більше асоціюватиметься з брендом, так Ви підвищите впізнаваність.
Тепер, коли ми визначилися, де публікуємо статтю, варто вирішити, що Ви хочете сказати читачам.
Статті у ЗМІ допомагають завоювати довіру читачів та розвинути впізнаваність компанії так само, як і Ваш особистий бренд. Тому подумайте, експертом у якій галузі ви б хотіли з'явитися.
Чим цікавиться Ваша цільова аудиторія? Які ЗМІ вона читає? Вивчіть про що пишуть інші компанії, подивіться на слабкі та сильні сторони їхнього контент-маркетингу і постарайтеся зробити краще.
До речі, не обов'язково писати про користь огірків, якщо Ви маєте овочеву крамницю. Можете опублікувати статтю на бізнес-тему у B2B-виданні. Так Ви зайвий раз продемонструєте, що справи бізнесу йдуть добре, можливо, залучите більш заможну аудиторію, а також зможете налагодити бізнес-контакти з постачальниками, дилерами та ін.
Чітко визначте собі мету статті. Що Ви хочете отримати? Чи прорекламувати новий продукт? Чи завоювати довіру читачів? А може, залучити нових клієнтів?
Контент у цій ситуації можна розділити на дві частини — той, що знайомить покупця з Вашим продуктом, і той, що підкреслює Вашу експертність.
Ви можете розповісти про переваги продукту, які відрізняють вас від інших гравців індустрії. Але подумайте, чи зацікавила б Вас чергова тристорінкова розповідь про унікальність і переваги продукту? Скоріш за все ні.
Ваш контент повинен допомогти користувачеві вирішити частину його основної проблеми. Створюйте цікавий та творчий контент, щоб допомогти Вашим клієнтам залишатися задоволеними та лояльними бренду.