Статті

Гончаренко Артем

Як отримати від публікації максимум?

Як отримати від публікації максимум?

Перш за все, виберіть ЗМІ, в якому публікація буде найефективнішою.

У будь-якому разі підходити до питання публікації статті варто розумно, якщо, звичайно, Ви не хочете замість ефективного способу отримати зайві витрати.

Перш за все, виберіть ЗМІ, в якому публікація буде найефективнішою. Для початку варто зрозуміти аудиторію Вашого майбутнього PR-майданчика. Журнали видаються і для тих, хто не може жити без моди, і для тих, хто збирає машину в гаражі, і для тих, хто стежить за здоров'ям, шукає роботу, будує будинок... Хто він, Ваш покупець?

Аудиторія видання, яка прочитає статтю, може стати Вашими клієнтами. Тому подумайте, кого б Ви хотіли залучити.

Цільову аудиторію Вашого бізнесу визначити не складно. Завітайте до спільнот, які пов'язані з вашим профілем, і погляньте, хто проявляє максимальну активність. Пройдіться профілями цих людей, вивчіть фотографії, пости на стіні, подивіться, на кого підписані користувачі і в яких ще групах складаються.

Багато матеріалів на авторитетних ресурсах, які читає цільова аудиторія, приверне її увагу до Вашої компанії. В результаті тематика матеріалів дедалі більше асоціюватиметься з брендом, так Ви підвищите впізнаваність.

Тепер, коли ми визначилися, де публікуємо статтю, варто вирішити, що Ви хочете сказати читачам.

Статті у ЗМІ допомагають завоювати довіру читачів та розвинути впізнаваність компанії так само, як і Ваш особистий бренд. Тому подумайте, експертом у якій галузі ви б хотіли з'явитися.

Чим цікавиться Ваша цільова аудиторія? Які ЗМІ вона читає? Вивчіть про що пишуть інші компанії, подивіться на слабкі та сильні сторони їхнього контент-маркетингу і постарайтеся зробити краще.

До речі, не обов'язково писати про користь огірків, якщо Ви маєте овочеву крамницю. Можете опублікувати статтю на бізнес-тему у B2B-виданні. Так Ви зайвий раз продемонструєте, що справи бізнесу йдуть добре, можливо, залучите більш заможну аудиторію, а також зможете налагодити бізнес-контакти з постачальниками, дилерами та ін.

Чітко визначте собі мету статті. Що Ви хочете отримати? Чи прорекламувати новий продукт? Чи завоювати довіру читачів? А може, залучити нових клієнтів?

Контент у цій ситуації можна розділити на дві частини — той, що знайомить покупця з Вашим продуктом, і той, що підкреслює Вашу експертність.

Ви можете розповісти про переваги продукту, які відрізняють вас від інших гравців індустрії. Але подумайте, чи зацікавила б Вас чергова тристорінкова розповідь про унікальність і переваги продукту? Скоріш за все ні.

Ваш контент повинен допомогти користувачеві вирішити частину його основної проблеми. Створюйте цікавий та творчий контент, щоб допомогти Вашим клієнтам залишатися задоволеними та лояльними бренду.

SMM
Комунікація та PR
Маркетинг
Розбудова партнерств та співпраці
Роль у секторі
Видимість та впізнаваність організації (PR та комунікації, адвокація)
Поділитися
Проєкт "Допомога благодійності в Україні"Фонд "Процвітай" спільно з Іриною ГрінІдеї презентують проект Екологічно-освітний проєкт "Грінідеї"Цінності - стратегічні орієнтири у турбулентні часи