Гончаренко Артем
February 11, 2024Якщо не знати свою ЦА, то ваш продукт може або повністю провалитися на ринку, або значно виростуть бюджети на його створення і просування.
Будь-який бізнес починається з клієнта. Перш ніж починати щось робити, необхідно зрозуміти, кому це потрібно, скільки таких людей, що їм подобається, як із ними спілкуватися і тд. Цільова аудиторія (ЦА) - це люди, що задовольняють ту потребу, яку вирішує ваша послуга або продукт.
Якщо не знати свою ЦА, то ваш продукт може або повністю провалитися на ринку, або значно виростуть бюджети на його створення і просування.
Які бувають види цільової аудиторії:
1. Основна і непряма. Перший вид приймає рішення про покупку. Це ініціатор дії, на відміну від непрямої, тому вона - пріоритетна.
2. Широка і вузька. Наприклад, любителі футболу - широка аудиторія, фанати мадридського Реала - вузька.
3. Аудиторія від типу цільової групи. ЦА в сфері бізнесу (B2B) і в сфері індивідуального споживання (B2C).
Отримати дані про цільову аудиторію можна за допомогою:
- анкетування;
- інтерв'ювання;
- опитувань.
За допомогою соціальних мереж можна проводити дослідження, опитування, фокус-групи для вашого товару або послуги.