Статті

Гончаренко Артем

Цільова аудиторія

Цільова аудиторія

Якщо не знати свою ЦА, то ваш продукт може або повністю провалитися на ринку, або значно виростуть бюджети на його створення і просування.

Будь-який бізнес починається з клієнта. Перш ніж починати щось робити, необхідно зрозуміти, кому це потрібно, скільки таких людей, що їм подобається, як із ними спілкуватися і тд. Цільова аудиторія (ЦА) - це люди, що задовольняють ту потребу, яку вирішує ваша послуга або продукт.

Якщо не знати свою ЦА, то ваш продукт може або повністю провалитися на ринку, або значно виростуть бюджети на його створення і просування.

Які бувають види цільової аудиторії:

1. Основна і непряма. Перший вид приймає рішення про покупку. Це ініціатор дії, на відміну від непрямої, тому вона - пріоритетна.

2. Широка і вузька. Наприклад, любителі футболу - широка аудиторія, фанати мадридського Реала - вузька.

3. Аудиторія від типу цільової групи. ЦА в сфері бізнесу (B2B) і в сфері індивідуального споживання (B2C).

Отримати дані про цільову аудиторію можна за допомогою:

- анкетування;

- інтерв'ювання;

- опитувань.

За допомогою соціальних мереж можна проводити дослідження, опитування, фокус-групи для вашого товару або послуги.

SMM
Командна робота
Комунікація та PR
Маркетинг
Послуги, які надає організація та проєктний менеджмент
Видимість та впізнаваність організації (PR та комунікації, адвокація)
Поділитися
Зелена економіка: які можливості відкриває екологічність для бізнесуЩо не так із нашими маркетологами та як правильно підібрати фахівця?Підходи та інструменти у розробці ветеранської політики і ветеранських просторів в територіальних громадах