Статті

Гончаренко Артем

Цільова аудиторія

Цільова аудиторія

Якщо не знати свою ЦА, то ваш продукт може або повністю провалитися на ринку, або значно виростуть бюджети на його створення і просування.

Будь-який бізнес починається з клієнта. Перш ніж починати щось робити, необхідно зрозуміти, кому це потрібно, скільки таких людей, що їм подобається, як із ними спілкуватися і тд. Цільова аудиторія (ЦА) - це люди, що задовольняють ту потребу, яку вирішує ваша послуга або продукт.

Якщо не знати свою ЦА, то ваш продукт може або повністю провалитися на ринку, або значно виростуть бюджети на його створення і просування.

Які бувають види цільової аудиторії:

1. Основна і непряма. Перший вид приймає рішення про покупку. Це ініціатор дії, на відміну від непрямої, тому вона - пріоритетна.

2. Широка і вузька. Наприклад, любителі футболу - широка аудиторія, фанати мадридського Реала - вузька.

3. Аудиторія від типу цільової групи. ЦА в сфері бізнесу (B2B) і в сфері індивідуального споживання (B2C).

Отримати дані про цільову аудиторію можна за допомогою:

- анкетування;

- інтерв'ювання;

- опитувань.

За допомогою соціальних мереж можна проводити дослідження, опитування, фокус-групи для вашого товару або послуги.

SMM
Командна робота
Комунікація та PR
Маркетинг
Послуги, які надає організація та проєктний менеджмент
Видимість та впізнаваність організації (PR та комунікації, адвокація)
Поділитися
Цінності - стратегічні орієнтири у турбулентні часиСтратегічна сесія – інструмент, який (не)працює?Економічне бронювання, корупція та ветерани