Статті

Гончаренко Артем

Тренди Інстаграм на найближчі 5 років

Тренди Інстаграм на найближчі 5 років

Намагатися передбачити майбутнє — складно, тим більше якщо йдеться про швидкі мінливі соціальні мережі. Ми постаралися спрогнозувати, як розвиватиметься маркетинг у Instagram найближчі 5 років на основі тих даних, які є зараз.

  1. Відеоконтент. Збільшення кількості відеоконтенту – загальносвітовий тренд, і не дивно, що Instagram рухається у цьому напрямі. На момент написання матеріалу у соціальній мережі є такі можливості для публікації відео: відео в постах (тривалість трохи більше хвилини); відео у сторіс (тривалість не більше п’ятнадцяти секунд); IGTV (10 хвилин для неверифікованих облікових записів; 1 година для облікових записів з пройденою верифікацією); Reels (не більше 15 секунд).

  2. Онлайн-шопінг. Соціальна мережа як глянсовий журнал із можливістю відразу здійснити покупку — справжній тренд, який на нашу думку лише посилюватиметься.

  3. Додаткова реальність. Маски в Instagram з’явилися в 2017 році і з того часу їхня популярність набирає обертів. І якщо ця функція була доступна брендам, то зараз можливість створити свою AR-маску є у будь-якого користувача.

  4. Бренди в режимі онлайн. Миттєві відповіді на повідомлення та коментарі, прямі ефіри із засновниками та сторіс із торгових точок — не просто ознаки гарного тону, а необхідність. Тренд на «близькість» тільки посилюватиметься, і на плаву залишаться ті компанії, які ухвалять нові правила гри.

  5. Блогери під керівництвом соціальної мережі. Якщо раніше блогери в Instagram монетизували свій контент так, як вважали за потрібне, то найближчі 5 років правила стануть більш суворими.

Вже зараз ми бачимо, що Instagram створює основу для нових правил гри: блогери будуть зобов’язані вказувати спонсора публікації, якщо вона оплачена, і сама соціальна мережа платитиме авторам за розміщення рекламних вставок у їх відео IGTV.

SMM
Комунікація та PR
Маркетинг
Організаційний менеджмент
Місія та стратегічне планування
Послуги, які надає організація та проєктний менеджмент
Видимість та впізнаваність організації (PR та комунікації, адвокація)
Поділитися
Рекомендації для цивільних: захист від російських дронівТурбота про себе в умовах високої турбулентності та навантаженьМіграційні настрої мешканців Херсонщини за кордоном: аналіз дослідження та перспективи повернення