Статті

Гончаренко Артем

Що роблять успішні люди і не роблять інші?

Що роблять успішні люди і не роблять інші?

Уявіть, що бізнес – це сад. Ви посадили в ньому дерево. Воно росте рік, два, починає плодоносити, і ось ви вже будуєте плани, як будете годувати всю сім’ю урожаєм. Мрієте, як домовитеся про постачання плодів в інші регіони.

З’являється страх – а раптом сусідські хлопчаки обчистять гілки? Ви будуєте паркан і цілодобово чергуєте в саду.

Раптом дерево починає хворіти. Ви намагаєтеся його вилікувати, заливаєте добривами, в цілому здаєтеся і на все життя зарікаєтеся щось вирощувати.

Так ось, успішні садівники починають з того, що відбирають правильні саджанці.

Те, що ви «саджаєте» у себе, також має бути перевірено на спроможність – і тут на допомогу приходить досвід людей, які вже досягли успіху.

Що такого роблять мільярдери, що дозволяє їм навіть під час кризи підвищувати обороти в бізнесі?

Вони пам’ятають про 4 правила.

Правило 1. Непередбачуваність = нова можливість.

Реагувати на несподівані події як на стрес – природно, але не ефективно. Розвиток ситуації передбачити неможливо, навіть якщо обставитися кришталевими кулями і взяти в штат астролога.

Перша реакція, коли щось йде не так, – страх, дискомфорт, стрес. Це нормально. А ось далі кожен робить свій вибір, як діяти в зоні турбулентності: судорожно зміцнювати позиції, скидати баласт або винайти літальний апарат.

Коли ви зосереджені на обороні, увага спрямована всередину, а не назовні. Бажання підкласти соломки відразу з усіх боків гальмує розвиток, виснажує ресурси компанії, заважає скористатися вікнами можливостей.

Не помічаєте перспективи? У вас банально не вистачає сил і часу на розробку стратегії. Всі ресурси витрачаються на забезпечення операційних процесів.

Ніколи не зупиняйтеся. Продовжуйте шукати людей, ідеї, технології, поки кількість гіпотез не переросте в якісно новий стрибок.

Успіх можливий в зоні невизначеності. Там, де все лінійно і прогнозовано, до вас вже все витоптано і з’їдено.

Правило 2. Боятися помилок – найголовніша помилка.

Бізнес – гра в маленькі ймовірності. Продукт, ринок, час, команда, партнери – все це (і багато чого ще) визначає, досягнете ви бажаного чи ні.

Успішного підприємця відрізняють дві основні навички:

  • По-перше, здатність бути внутрішньо готовим до абсолютно несподіваних подій. Не пасувати перед критичними ситуаціями, а, навпаки, вчитися, знаходити неочевидні рішення. І більш того: отримувати від цього задоволення!

  • По-друге, навик регулярно збирати заново самого себе. Бізнес розвивається, росте, змінюється – доведеться постійно змінюватися разом з ним.

Ці дві навички критично важливі для взаємодії з реальністю, яка складається сьогодні. І першому, й другому потрібно вчитися самостійно, усвідомлено тренуючи себе.

Головна перевага в бізнесі – це час. Тому той, хто діє без зволікання і не залипає в рефлексії, найчастіше і перемагає.

Правило 3. Просто робити більше.

Як ви плануєте своє навантаження: в годинах на тиждень або в справах, які робите?

Звичайний тайм-менеджмент вчить ділити свій час між справами. Так зручніше планувати. І це хороший інструмент, але – для асистента, для виконавця.

Бізнесмен не виконавець. Він інший. Його ресурс – не час окремо, енергія окремо, а час-енергія.

Перемагає на довгому шляху, виграє по-крупному і в цілому більш успішний той, хто працює більше 80 годин на тиждень. А хто може вичавити 100 годин, у того все ще краще.

Подумаєте:

– Як це, стільки працювати ?! Бізнес будується для того, щоб працювати на вас.

Працювати ≠ копати траншею «звідси і до обіду». Працювати = зберігати активність, здійснювати кроки, які ведуть до потрібного результату.

Жити повноцінно, діяти не на автоматі, а усвідомлено. Наповнювати себе тим, що потрібно для розвитку, і постійно звірятися з внутрішніми відчуттями: «Чи подобається те, що відбувається? Кайфую я? » Якщо цього немає – збирайте заново себе.

Навик підприємця – вміти розтягувати час, робити кожну годину більш наповненою і результативною.

Правило 4. Позбутися від ілюзії універсальної «чарівної таблетки».

Спочивати на лаврах не вийде. Немає такої хитрої схеми, щоб не грати взагалі, але при цьому вигравати.

Підприємець завжди діє в двох напрямках:

  • Хмара розвитку – генерація ідей, пошук людей, інформації, пошук чогось нового для себе.

  • Хмара ролей – застосування навичок, проб, спроб, експериментувати, перевірка гіпотез багаторазово, швидко, часто.

Ось ви щось спробували – не вийшло. Що робити: намагатися знову або рухатися далі? І те, і інше, та ще й одночасно.

Кращий спосіб переходу до наступного стану, на новий рівень, – постійні «мікрозабеиі» в різних напрямках. Так ви отримуєте різноманітний практичний (обов’язково практичний!) досвід і набираєте відсотки особистого зростання кожен день.

А ви прослідковуєтеся цими чотирма заповідями успішних людей?

Комунікація та PR
Кризовий менеджмент
Маркетинг
Організаційний менеджмент
Планування
Спроможність адаптуватись
Послуги, які надає організація та проєктний менеджмент
Видимість та впізнаваність організації (PR та комунікації, адвокація)
Поділитися
Цінності - стратегічні орієнтири у турбулентні часиСтратегічна сесія – інструмент, який (не)працює?Економічне бронювання, корупція та ветерани