Статті

Гончаренко Артем

Ризики проекту на етапах життєвого циклу

Ризики проекту на етапах життєвого циклу

Проект впровадження програмного продукту 1С є складним процесом, в якому присутні і технологічні, і інтелектуальні ресурси як замовника і виконавця, так і зовнішніх консультантів, партнерів, співвиконавців

Проект впровадження програмного продукту 1С є складним процесом, в якому присутні і технологічні, і інтелектуальні ресурси як замовника і виконавця, так і зовнішніх консультантів, партнерів, співвиконавців. Процес впровадження системи автоматизації найчастіше пов'язаний з високим рівнем ризиків, що носять організаційний і технологічний характер.

До загальних проектних ризиків зазвичай належать:

●ризики у вигляді відсутності підтримки з боку керівництва замовника;

●відсутність чіткого розподілу відповідальності між проектними командами замовника і виконавця, а також всередині самої проектної команди;

●недолік часу у проектної команди замовника у зв'язку з виконанням поточних функціональних обов'язків;

●відсутність відповідної компетенції у персоналу;

●надання неповної або неузгодженої інформації;

●недоступність технічної інформації для виконавця тощо.

На етапі реалізації проекту впровадження системи 1С істотним ризиком є помилка в оцінці витрат на реалізацію проекту. Це пов'язано з ціноутворенням, що насамперед будується виходячи з високої конкуренції між виконавцями. І некоректна оцінка витрат на проект безпосередньо пов'язана з тим, що на цьому етапі замовник ще не може повноцінно визначити або сформулювати вимоги до впроваджуваного програмного продукту.

Як наслідок, технічні фахівці виконавця не можуть деталізовано провести оцінку проектних робіт. А менеджер з продажу, маючи на меті отримання проекту може знизити експертну оцінку на догоду оптимістичній оцінці майбутнього проекту. Як наслідок невірна оцінка витрат проекту призводить до негативних наслідків для всього проекту, його зриву також.

SMM
Комунікація та PR
Кризовий менеджмент
Маркетинг
Спроможність адаптуватись
Розбудова партнерств та співпраці
Видимість та впізнаваність організації (PR та комунікації, адвокація)
Поділитися
Цінності - стратегічні орієнтири у турбулентні часиСтратегічна сесія – інструмент, який (не)працює?Економічне бронювання, корупція та ветерани