Гончаренко Артем
February 12, 2024Чай якось не комільфо
Зазвичай на переговорах п'ють каву, за рідкісним винятком. Чай якось не комільфо. А чи знаєте ви, що кава не тільки бадьорить і тонізує, але і може безпосередньо впливати на підсумок цих самих переговорів?
Цей факт підтверджений проведеним дослідженням. Випробовуваних розділили на 2 групи. І всім їм запропонували стакан напою. На вигляд він нагадував сік, із однією відмінністю.
Першій групі дали чистий сік, а іншій - з розведеним в ньому кавою. Після того як все було випито, організатори підняли спірне питання, а потім привели аргументи, які схиляли людей до певного твердженням.
Результати виявилися цікавими. Учасники, яким було запропоновано напій з кофеїном, були на 35% більше схильні вірити наведеним аргументам, ніж ті, які пили напій без кави.
Це знання можна використовувати і в маркетингу. Перед тим як почати обговорення важливих для вас питань, запропонуйте співрозмовникові кави. Тоді ймовірність того, що ви його переконаєте - багаторазово зростає.
І ще один момент. Якщо ваш продукт новий на ринку, і вам необхідно переконати споживача в тому, що він корисний і йому потрібен, оплатіть рекламу в ранковому ефірі ТБ або радіо. Або ж розташуйте банери в тих місцях, де вранці збираються пробки із автомобілів. Думаю, не потрібно пояснювати чому.