Статті

Гончаренко Артем

Кава та переговори

Кава та переговори

Чай якось не комільфо

   Зазвичай на переговорах п'ють каву, за рідкісним винятком. Чай якось не комільфо. А чи знаєте ви, що кава не тільки бадьорить і тонізує, але і може безпосередньо впливати на підсумок цих самих переговорів?

   Цей факт підтверджений проведеним дослідженням. Випробовуваних розділили на 2 групи. І всім їм запропонували стакан напою. На вигляд він нагадував сік, із однією відмінністю.

   Першій групі дали чистий сік, а іншій - з розведеним в ньому кавою. Після того як все було випито, організатори підняли спірне питання, а потім привели аргументи, які схиляли людей до певного твердженням.

   Результати виявилися цікавими. Учасники, яким було запропоновано напій з кофеїном, були на 35% більше схильні вірити наведеним аргументам, ніж ті, які пили напій без кави.

   Це знання можна використовувати і в маркетингу. Перед тим як почати обговорення важливих для вас питань, запропонуйте співрозмовникові кави. Тоді ймовірність того, що ви його переконаєте - багаторазово зростає.

   І ще один момент. Якщо ваш продукт новий на ринку, і вам необхідно переконати споживача в тому, що він корисний і йому потрібен, оплатіть рекламу в ранковому ефірі ТБ або радіо. Або ж розташуйте банери в тих місцях, де вранці збираються пробки із автомобілів. Думаю, не потрібно пояснювати чому.

SMM
Організаційний менеджмент
Планування
Психологічні консультації
Врядування, структура та стилі управління
Розбудова партнерств та співпраці
Видимість та впізнаваність організації (PR та комунікації, адвокація)
Поділитися
Проєкт "Допомога благодійності в Україні"Фонд "Процвітай" спільно з Іриною ГрінІдеї презентують проект Екологічно-освітний проєкт "Грінідеї"Цінності - стратегічні орієнтири у турбулентні часи