Статті

«Хліб мого міста» від БФ «ЛАСКА» стає візитівкою Миколаєва

«Хліб мого міста» від БФ «ЛАСКА» стає візитівкою Миколаєва
Соціальне підприємництво як розповсюджений варіант отримати фінансування для дійсно важливих ініціатив.

Зазвичай діяльність громадських організацій максимально залежить від донорських коштів, хоча, як відомо, існує ще декілька розповсюджених варіантів отримати фінансування для дійсно важливих ініціатив. Один з них – створення соціального підприємства. Цей новий для українського суспільства шлях у 2020-му році обрав Благодійний фонд «ЛАСКА» з Миколаєва. Чотири членкині організації взяли участь в проєкті «Розвиток громад в Україні через соціальне підприємництво», який ІСАР Єднання виконував у партнерстві з IZ – Vielfalt, Dialog, Bildung (Австрія).  В результаті народилась ідея відкрити в Миколаєві оригінальну пекарню з попередньою назвою «Хліб мого міста».

DOBRE Школа місцевих ініціатив 2019

«Ми вирішили, що через хліб, який є у кожному домі, хочемо донести до мешканців міста ідею турботи про власну домівку, в нашому випадку – про Миколаїв, про його добробут та імідж в Україні та усьому світі, – пояснюють в організації. – Плануємо познайомити мешканців міста та його гостей з унікальною історією Миколаєва та народів, які тут проживають, що буде відображено в сортах, назвах, вигляді хлібу, який ми будемо випікати».

То ж, соціальна цінність підприємства, що зараз створюється, – саме піклування про рідне місто. Крім того, «ЛАСКА» збирається надавати перевагу при працевлаштуванні соціально незахищеним претендентам (членам сімей, де є люди з особливими потребами, сиротам). 20% прибутку планується витрачати на підтримку проектів із збереження історико-культурної спадщини Миколаєва.

 «Хліб мого міста» пропонує асортимент корисного хлібу за оригінальними національними і суто місцевими пекарськими рецептами. «Сподіваємось, з часом наш хліб стане однією із візитівок Миколаєва», – кажуть авторки бізнес-ідеї.

Благодійний фонд «ЛАСКА» співпрацює з ІСАР Єднання вже декілька років, і значно покращив рівень свого організаційного розвитку. В 2018 та 2019 роках розробили і доопрацювали внутрішні політики і положення, пройшли навчання з розвитку навичок консультування та фасилітації, розробили комунікаційну стратегію організації. На початку 2021 року перемогли в конкурсі і отримали підтримку бізнес-ідеї щодо створення Соціального підприємництва «Пекарня «Хліб мого міста».  

Вітаємо колег із запуском соціального підприємтсва і смакуємо перший спечений, духмяний хліб!

photo5336905609183867792

соціальне підприємство
Соціальний бізнес
Розбудова партнерств та співпраці
Поділитися
Цінності - стратегічні орієнтири у турбулентні часиСтратегічна сесія – інструмент, який (не)працює?Економічне бронювання, корупція та ветерани