Статті

Гончаренко Артем

7 причин, чому спеціалісти з SEO не називають точних термінів виводу сайту в ТОП

7 причин, чому спеціалісти з SEO не називають точних термінів виводу сайту в ТОП

Сайти-конкуренти

1.Сайти-конкуренти. Під час підготовки прогнозів SEO-фахівець аналізує пошукову видачу актуальну на даний момент часу: контент та кількість сторінок у сайтів-конкурентів, наявність оптимізації, структуру та дизайн. Неможливо передбачити, які зміни відбудуться з цими сайтами і як на них відреагують пошукові системи.

2.Постійна зміна пошукової видачі та пошукових алгоритмів. Пошукові системи постійно аналізують сайти, популярні запити та поведінку відвідувачів. Виходячи з цього, вони перемішують видачу та визначають сторінки сайтів, які найбільш повно та докладно відповідають на запити відвідувачів.

Запити користувачів можуть бути розмитими, пошукові системи намагаються "відповісти" на такі питання максимально точно, використовуючи зібрану статистику. Наприклад, запит "будівництво будинку з бруса" — розмитий: користувач може цікавитись технологією будівництва, готовими типовими проектами або вартістю будівництва такого будинку.

3.Зміна попиту в тематиці. Йдеться не про сезонні коливання попиту. Наприклад, можна передбачити, що попит на абонементи до фітнес-центру різко підвищиться перед новорічними святами, а також перед літнім сезоном.

Проте деякі події чи суспільні явища викликають різкий стрибок чи різке падіння попиту. Наприклад, трагічні події, які пов'язані з великими пожежами, викликають підвищення попиту на засоби протипожежної безпеки, охоронні системи тощо.

4.Швидкість індексації внесених змін. Робота пошукових роботів є «чорною скринькою». Важко розрахувати, як швидко пошукові системи «переобійдуть» сайт, проіндексують зміни та внесуть коригування у пошукову видачу.

Фахівець з просування може передбачити, які саме зміни спрацюють на сайті і що потрібно для досягнення успіху, водночас термін, за який це станеться, можна передбачити лише з невеликою ймовірністю.

5.Технічні помилки, які не видно під час початкового аналізу на етапі підготовки комерційної пропозиції. Потенційні клієнти найчастіше працюють із різними SEO-підрядниками. Кожен із них працює з сайтом по-своєму і має свою стратегію просування.

6.Наявність санкцій від пошукових систем, які отримані до початку просування. Попередні підрядники могли використовувати прийоми «чорного» просування, наприклад масову закупівлю неякісних посилань або переоптимізацію.

За подібні дії можна заробити санкції від пошукових систем — сторінки з порушеннями або весь сайт можуть знизити пошукову видачу.

7.Погодження правок. Технічна робота над сайтом проводиться зазвичай без погодження з Вами і залишається «невидимою». Фахівці роблять так, щоби не навантажувати Вас зайвою інформацією. Коли Ви розробляєте новий сайт, Ви не перевіряєте код, а дивитеся на дизайн, вірне відображення всіх блоків і перевіряєте функціональність важливих елементів.

8.Всі інші редагування, які будуть видно на сайті, проходять стадію погодження. Неможливо передбачити, як довго Ви погоджуватимете пропозиції SEO-фахівця.

SMM
Комунікація та PR
Планування
Фінансовий менеджмент
Спроможність адаптуватись
Послуги, які надає організація та проєктний менеджмент
Видимість та впізнаваність організації (PR та комунікації, адвокація)
Поділитися
Проєкт "Допомога благодійності в Україні"Фонд "Процвітай" спільно з Іриною ГрінІдеї презентують проект Екологічно-освітний проєкт "Грінідеї"Цінності - стратегічні орієнтири у турбулентні часи