Тарас Прокопишин — український медіаменеджер, підприємець, консультант із фандрейзингу, розвитку спільнот та людської поведінки. Співзасновник і керівник The Ukrainians Media (TUM). Закінчив Львівський національний університет імені Івана Франка за спеціальністю «Соціологія» (2008-13). Також навчався на магістерській програмі з підприємництва та інновацій у LvBS УКУ (2017-19) та Nieman Fellowship у Гарварді (2022-23). Після закінчення Університету Франка працював аналітиком у компанії pro.mova. Після Революції гідності заснував волонтерський блог і за 10 років перетворив його на award-winning медіакомпанію, що фокусується на розвитку високоякісної журналістики. Сьогодні TUM складається з кількох медійних брендів, друкованого журналу Reporters, сторітелінгової та подкаст-студій, а також видавництва. TUM — одна із найуспішніших прикладів залучення читацької підтримки на українському ринку. Учасниками Спільноти видання є майже 3000 амбасадорів і амбасадорок. Фіналіст професійних конкурсів (Премія ім. Гонгадзе, Честь професії, Високі стандарти журналістики) та учасник лідерських списків (30 Under 30 Award by INMA, Ukraine Leaders by Vogue, New Europe 100 by ResPublica, 30 Under 30 by KyivPost). Цікавиться поведінковими науками та медіаінноваціями.
There are no added services to the platform.
There are no active tenders
There is no catalog of organizational development
9 питань перед запуском мембершіп-програми