Дмитро Запорожченко — фахівець із зв'язків з громадськістю та маркетингу з понад трирічним досвідом у сферах блокчейну, фінтеху та IT. Маю значний досвід у створенні контенту, копірайтингу, технічному райтингу, а також у проведенні маркетингових кампаній та співпраці з інфлюенсерами. Працював над просуванням продукції таких брендів, як Philips, керував контентом для криптобірж, що сприяло залученню десятків тисяч нових користувачів та збільшенню обсягів торгів. Свою кар'єру розвиваю у сфері PR, надаючи повний цикл послуг, включаючи розробку PR-стратегій, написання статей, дослідження ринків та створення контенту для різних комунікаційних каналів.
There are no added services to the platform.
There are no active tenders
There is no catalog of organizational development
There are no publications