Old School пропонує понад 40 програм в області менеджменту, маркетингу та комунікацій як для новачків у професії, так і для професіоналів, які хочуть зробити прорив у кар’єрі. Програми спрямовані на розвиток професійних навичок та soft skills. Основні цільові аудиторії програм Old School: 1) керівники проектів, маркетологи та комунікаційники громадських та міжнародних організацій; 2) співробітники державних та муніципальних установ, а також органів місцевого самоврядування; 3) комунікаційники агенцій та бізнес-компаній. Унікальність Old School полягає в досвіді роботи як із громадським та державним секторами, так і з бізнес-компаніями. Співробітники таких різних організацій мають, часом, полярний досвід. Також різняться їхні професійні стандарти та потреби у розвитку навичок, навіть в межах ідентичних посад. Тренери Old School усвідомлюють цю специфіку та вміють адаптувати освітні програми під потреби різних цільових аудиторії, зберігаючи суть і смислове ядро теми. Ми навчаємо: 1. Як пояснити реформи населенню 2. Як боротися з упередженнями 3. Як формувати репутацію 4. Як розбудовувати зв’язки з громадськістю 5. Як розробити комунікаційну стратегію 6. Як управляти командами 7. Як стати лідером 8. Як створювати ефективні презентації 9. Як комунікувати під час кризи
Service topics will appear after adding and verifying services
Areas of activity for organizational development appear after adding and verifying services
There are no added services to the platform.
There are no active tenders
There are no publications