Тендер на закупівлю металопластикових вікон, підвіконь та відливів

Tender submission deadline: November 15, 2024
Information about the customer
Благодійна організація «Благодійний фонд «Добрі вчинки разом»

Метою роботи якої є надання допомоги соціально незахищеним верствам населення, інвалідам, людям похилого віку, матерям з маленькими дітьми, які залишилися в місті попри постійну загрозу обстрілів та бомбардувань.

All tenders of the company
The sphere of organizational development of ISAR Ednannia
Financial viability and mobilization of resources
Type of service
Other
Service topic
Volunteer direction
Development of communities
Tender implementation region
Kharkiv
Tender description

Замовник:

Організація: Благодійна організація «Благодійний фонд «Добрі вчинки разом»»

Код ЄДРПОУ: 44769991

Адреса: м. Харків, в’їзд Муромський, буд. 1

Предмет закупівлі: закупівля металопластикових вікон, підвіконь та відливів.

 

Місце, кількість та обсяг:

Місце поставки: м. Харків, Слобідський район, вул. Зернова, 4А.

Кількість: віконні блоки – 51 шт., підвіконня – 7 шт., відливи – 33 шт.

 

Строк поставки: з моменту підписання договору сторонами до 13 грудня 2024 року.

Критерії оцінки тендерних пропозицій:

  • Відповідність умовам, передбаченим у тендерному оголошенні.

  • Конкурентоспроможність ціни.

  • Умови оплати та строки доставки.

  • Гарантійні зобов’язання.

Учасникам надається право подавати тільки одну тендерну пропозицію. За рівних умов перевага надаватиметься місцевим постачальникам (Харківська область) або тим, хто запропонує найвигідніше співвідношення ціни, якості, умов та гарантійних зобов'язань.

 

Результати тендеру:

Повідомлення про переможця: 18 листопада 2024 року.

Підписання договору: до 21 листопада 2024 року.

 

Запитання щодо умов тендеру можна надсилати на електронну адресу: contact@dobrivchynkyrazom.org.

Тендерна документація містить:

  • технічні характеристики товару (додаток 1)

  • профіль учасника та анкета (додаток 2)

  • особливі гарантії (додаток 3)

  • лист-згода на обробку персональних даних (додаток 4)

  • гарантійний лист по запобіганню виникненню конфлікту інтересів (додаток 5)

  • пропозиція на закупівлю товарів (додаток 6)

 

Примітка: замовник не несе відповідальності за будь-які збитки, пов’язані з можливим скасуванням тендеру.

Подання тендерних пропозицій:

Пропозиції повинні бути надіслані в електронній формі (формат PDF) на e-mail: contact@dobrivchynkyrazom.org з темою листа: «Тендер на закупівлю металопластикових вікон, підвіконь та відливів_Назва постачальника».

Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 15 листопада 2024 року. Пропозиції, подані після 00:00 16 листопада 2024 року, не розглядатимуться.

Requirements for providers

Основні вимоги до учасників:

Офіційно зареєстровані суб’єкти підприємницької діяльності, які мають відповідні КВЕД для торгівлі.

Наявність необхідних сертифікатів якості та гарантійних талонів на товар.

Вимоги до оформлення документів:
Документи повинні містити підпис керівника/уповноваженої особи та печатку (за наявності). Обов’язковий пакет документів включає:

  • виписка з ЄДР юридичних осіб та ФОП;

  • свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або єдиного податку;

  • копії статутних документів (для юридичних осіб);

  • сертифікати якості, довідка про відкриття рахунку, реквізити банку та інші документи, що підтверджують юридичний статус та право на підписання договорів.

Who will receive the service
A separate service/subdivision/department of the organization
Contact person of the organization
Діана Вакал
+380 66 159 6201
Number of participants
10-20
1. Додатки 1_5-1.docx
Downloaded: November 8, 2024 | 12:02
2. Запит на отримання цінової пропозиції (RFQ).xlsx
Downloaded: November 8, 2024 | 12:02
Completed

Tender submission deadline:

November 15, 2024