Стратегія та комунікація для залучення студентів до ХША

Tender submission deadline: June 17, 2024
Information about the customer
Громадська Організація "Архітектурна Освіта"

ГО заснована у 2016 році молодими архітекторами та урбаністами на чолі з архітектором Олегом Дроздовим. Метою ГО було розпочати дискусію про високі освітні стандарти та запровадити нові міждисциплінарні підходи та методи у викладанні архітектури в Україні. Члени ГО були основною командою, яка працювала над концепцією та програмою Харківської школи архітектури – першої приватної вищої школи архітектури в Україні, яка була відкрита у 2017 році. З того часу ГО працює над покращенням Школи. Основними напрямками ГО є робота над актуальними актуальними темами у сфері архітектури та урбаністики; розвивати прикладні дослідження та генерувати нові знання; забезпечити практичну складову освітньої програми Харківської школи архітектури — семінари, літні школи, конференції та інтеграцію в навчальний процес.

All tenders of the company
The sphere of organizational development of ISAR Ednannia
Mission and strategic planning
Capacity to adapt
Role in the sector
Visibility and recognition of the organization (PR and communications, advocacy)
Type of service
Other
Service topic
Communication and PR
Marketing
Education and training
Digital marketing
Tender implementation region
All of Ukraine
Tender description

Проект поділений на два основні етапи: стратегічний і комунікаційний.

Мета проекту

Основна мета проекту — підвищення рівня залучення абітурієнтів та покращення комунікації ХША з цільовою аудиторією.

Обсяг робіт

Етап 1: Стратегічний

-       Якісне дослідження методом глибинних інтерв’ю досвіду студента ХША, його шлях від абітурієнтства до старту навчання ХША.

-       Формалізація шляху студента та формування рекомендацій щодо роботи з різними етапами.

-       Описання креативної платформи і системи ключових повідомлень для різних аудиторії

Етап 2: Комунікаційний

-       Розробка комунікаційної екосистеми та попереднього таймлайну

-       Розробка прикладів матеріалів, з урахуванням шляху абітурієнта, для донесення меседжу

Ключові етапи та строки виконання

Стратегічний етап:
- Тривалість: 6 тижнів

Комунікаційний етап:
- Тривалість буде визначена після завершення стратегічного етапу.

Requirements for providers

- Досвід роботи у сфері маркетингових та комунікаційних стратегій (не менше 3х років).
- Вміння проводити глибинні дослідження та аналіз ринку (приклади наявних кейсів).
- Знання сучасних підходів до освіти та комунікацій.
- Наявність досвідченої команди експертів (портфоліо залучених експертів)

Who will receive the service
The team of the organization
Number of participants
1-10
TOR Tender Initial Version [upd].pdf
Downloaded: June 10, 2024 | 12:34
Completed
Completed

Tender submission deadline:

June 17, 2024