Створення бренд-стратегії
Бренд стратегія охоплюватиме наступні віхи в формуванні бренду:
1. Цілі довгострокові, короткострокові, побічні та основні
2. Проблематика.
Опишемо можливі проблеми креативної комунікації бренду та сфери загалом.
3. Сенсове поле.
Пропишемо основні сенси та вектори бренду
4. Інсайт, на якому базується велика ідея бренду.
Це масштабний інсайт, що дотичний до нашої цільової авдиторії.
5. Велика ідея бренду ( BIg idea) - це основний сенс, що несе бренд.
Основна асоціація, яку ми вербально та візуально будемо закріплювати в головах у
споживачів.
6. Кей-месседжи та емоції.
Квінтесенція усіх слоганів бренду, вербальна айдентика. Емоції, що ми маємо викликати.
7. Архетип та тональність комунікації.
Архетип - це спосіб надати бренду людяних характеристик, зробити його зрозумілим і
унікальним за характером. Архетип прямо впливає на тональність комунікації - як бренд
буде говорити до своїх споживачів.
8. Унікальні торгівельні пропозиції (УТП) та reason to believe (RTB).
Пропишемо очевидні, не очевидні, раціональні та емоційні УТП і підберемо під кожну
раціональну та очевидну пропозицію RTB, для того, аби одразу вибудовувати лояльність
авдиторії.
9. Цільова авдиторія та групи.
Опишемо наших споживачів спираючись на дослідження, та розділимо ї ї на цільові групи
за метою звернення та іншими характеристиками.
10. Канали комунікації та inline ідеї.
Опишемо усі потрібні канали комунікації згідна ЦГ та цілей та придумаємо на кожний по
одному прикладу креативної комунікації.
Візуальна айдентика мінімально складаєтся з:
логотипу, кольорів бренду, шрифтів, унікальних графічних елементів, паттерни, мокапи використання, гайд з використання, тощо.
Details
Country, City
Kherson, Kherson Raion, Kherson Oblast, UkraineThe sphere of organizational development of ISAR Ednannia
Type of service
OtherService topic
Links to the site and social networks