Організаційний аудит
Ми робимо:
- Проведення якісних досліджень (опитування, глибинні інтерв’ю) серед цільових груп та авдиторій
● Сегментація аудиторії за потребами та поведінкою.
● Аналіз конкурентного середовища та наявних візуальних/комунікаційних рішень.
● Аудит поточної дизайн-системи (логотип, кольори, шрифти, tone of voice тощо).
● Формування висновків ти гіпотез щодо нової бренд-комунікації, маркетингу та
цифрових каналів.
● Залежно від потреб і запитів аудиторій визначити найбільш ефективні канали
комунікації, переглянути наявні, відмовитися від неефективних та за потреби —
додати нові.
Методологія:
● Якісні дослідження: інтерв’ю, фокус-групи.
● Сегментація за цифровою залученістю, потребами та роллю в екосистемі проекту.
● Аналіз ключових конкурентів.
● Аудит комунікацій і дизайн-системи за критеріями: впізнаваність, єдність, застосовність.
● Формування гіпотез щодо покращення стилю, каналів, форматів.
● Первинне тестування цих гіпотез (інтерв’ю, A/B тести).
Результат: Звіт за результатами дослідження аудиторії, аудит дизайну, обґрунтовані гіпотези.
Details
Country, City
Kherson, Kherson Raion, Kherson Oblast, UkraineThe sphere of organizational development of ISAR Ednannia
Type of service
OtherService topic
Links to the site and social networks