Брендинг та ребрендинг
Послуга складаєтся з розробки повноцінної бренд стратегії та візуальної айдентики. Бренд стратегія складаєтся з таких компонентів:
- аналіз ринку, конкурентів, запиту ЦА та висновки щодо релевантності
- цілі (короткострокові та довгострокові)
- проблематика
- сенсове поле бренду/орг/проекту
- головна (велика) ідея проекту та інсайт
- кей месседжи
- емоції та характеристики
- архетип та тональність комунікації бренду/орг/проекту
- УТП (очевидні/не очевидні, раціональні та емоційні)
- RTB
- ЦА та ЦГ
- канали комунікації бренду/орг/проекту, тощо.
Візуальна айдентика мінімально складаєтся з:
логотипу, кольорів бренду, шрифтів, унікальних графічних елементів, паттерни, мокапи використання, гайд з використання, тощо.
Details
Country, City
Kherson, Kherson Raion, Kherson Oblast, UkraineThe sphere of organizational development of ISAR Ednannia
Type of service
OtherService topic
Links to the site and social networks